Paljonko kk-linssit/puol vuotta maksaa?
Entä pienemmät erät?
Kuinka paljon enemmän joutuisin maksamaan toorisista?
Kuinka paljon halvemmaksi kk-linssit tulevat kuin päiväpiilarit(joita nyt käytän)?
Paljon teillä menee piilareihin rahaa??
Haluan kunnon vastauksia ;)
KK-LINSSIT !!!
2
329
Vastaukset
- mulla
KK-linssit 50 euroo/ puol vuotta ( Focus Monthly ) optkoltani
Lisäksi puhdistusneste ( Bio-Soak ) 9 euroo. Neste riittää säästellen melkeen 2kk.
Toorisii en tartte.
Vaikee verrata sun käyttöö kun ei tiedä mitä käytät.
Joskus menee vähän yliajalle joten mulla noin 100e vuodessa.- mäts
Itse käytin ennen fresh caren kk-linssejä, mutta niitä ei voi pitää joka päivä tai kokopäivää putkeen. Tosin kyllä itse pidin mutta silmät väsyy äkkiä kun eivät saa tarpeeksi happea.
Nyt on Ooptix 2 linssit joita voi pitää jokapäiväkokopäivä ja vaikka nukkua yön yli ne päässä.
Vanhat maksoi instrun nettikaupassa 39e/kolme paria kotiinkuljetettuna.
Ja nää uudet maksaa noin50e/3paria kotiinkuljetettuna.
Vuosikustannukset riippuu siitä myös että käyttääkö linssejä kuukauden vai vaikka kaksi. Itse pidän linsseistä hyvää huolta ja pesen niitä kunnolla joten yksillä pärjää hyvin pari kuukautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403741Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333314- 692938
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912780- 351798
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821766- 241609
- 281557
- 291539
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231524