Tuntuuko kestään muusta, että monissa eläintaloissa ei kaikki oikein ole kohdallaan. Vaikka kuinka ollaan eläinten ystäviä. Monesta suunnasta vaan kuuluu, että lahjoitusruokia häviää, lahjoitusrahoja häviää. Ja omana henkilökohtaisena mielipiteenä sanon, että tuntuu, että eläintalojen vakkariväki on monesti jollain tapaa päästään pimeitä.
Itse olen ollut useammassa kissatalossa töissä ja havainnut nämä asiat.
Kissakodit
2
391
Vastaukset
- Nimetön
Älä viitsi mustamaalata.
- Antero..
Eipä ole kaikki kohdallaan, kun on monissa löytöeläintaloissa aivan liian paljon kodittomia kissoja. Vaikka nämä ihmiset kuinka ovat eläinten ystäviä, ei heidän voimansa ja mahdollisuutensa riitä etsimään kaikille kodittomille kissoille uusia koteja. Kissojen ylläpitoon eivät pelkät lahjoitusruoat yleensä riitä ja niin onkin aina etsittävä lisäruokaa mistä milloinkin sattuu saamaan. Lahjoitusrahat häviävät kissojen eläinlääkärikuluihin eivätkä nekään riitä aina rokotuksiin ja leikkauksiin. Aivan varmasti on näillä eläintalojen väellä oltava jotain "vialla" kun uhraavat todella runsaasti voimiaan ja vapaa-aikaansa kodittomien kissojen hyväksi. En minä vaan jaksaisi moista touhua viikosta toiseen. Etenkin kun on monilla vielä kotona omat kissat hoidettavana.
Niissä kissataloissa, joissa olen käynyt, on henkilökunta aina ollut ystävällistä ja avuliasta sekä kertonut kissojen tarinat keskusteluissamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434006Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513651- 703218
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933087Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882066- 352028
- 241889
- 311841
- 341830
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231774