Mikä olen???

Katie

Olen jossain määrin ihastunut erääseen naispuoliseen ihmiseen. Olen aivan poissa tolaltani ja järkyttynyt. Yritän päästä tuntemuksista eroon, mutten voi itselleni mitään. Minä todella haluan päästä niistä eroon. Se on kuitenkin vaikeaa koska näemme joka päivä. Olen naimisissa ihanan miehen kanssa eikä parisuhteessamme todella ole mitään suurempaa valittamista. Tuntuu, että nämä tuntemukseni pilaavat kaiken. Tuntuu melkein kuin pettäisin miestäni. Tämä on ihan kauheaa. Olen miettinyt pääni puhki, että olenko mahdollisesti bi. En todella ole tuntenut yleensä naisia kohtaan näin vahvoja tunteita. Kerran pienenä tyttönä tunsin olevani ihastunut erääseen samanikäiseen tyttöön, mutta yleensäottaen olen aina kokenut itseni heteroksi.
Minulla ei ole pienimmäisiäkään toiveita, odotuksia tai unelmia tämän kyseisen ihmisen suhteen, sitäpaitsi hän seurustelee naisen kanssa jonka myös tunnen, tosin en hyvin mutta kuitenkin. En vain tiedä miten suhtautua näihin omiin fiiliksiin. Tajusin heti että tämä ihminen tajuaa enemmän kuin ihmiset keskimäärin, ja tajusin heti myös sen, että hän on lesbo. Mitään kokemuksia minulla ei ole aiemmin lesboista, siis ihmisinä, siksi olenkin ollut hyvin hämmentynyt siitä että kyseinen ihminen on niin tajuava, lämmin ja imhimillinen. Tyttöystävänsä kanssa he suhtautuvat toisiinsa hyvin kauniisti ja siitäkin olen ollut aivan hämmennyksissäni.

Mutta mutta. Oikeastaan ainoa kysymykseni on: miten päästä näistä tunteista eroon? Haluaisin tutustua häneen ihmisenä, mutten voi, koska joudun karttelemaan häntä omien tuntemusteni vuoksi. En HALUA olla bi. Missä menee raja?

Voivatko muuten tällaiset tuntemukset olla kausittaisia, eli voisiko tulla aika, jolloin voisin suhtautua häneenkin aivan kuin muihinkin naispuolisiin?

Tämä kirjoitus muuten oli työn ja tuskan takana. Asia on hirmu arka minulle. Tää on kauheaa. En olisi ikinä uskonut joutuvani kirjoittamaan tämmöistä tekstiä.

Vastailkaa ihmiset asiallisesti, pliis.

4

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on vähän

sama juttu. Olen ihastunut erääseen naiseen. Olen onnellisesti avoliitossa oleva nainen ja nyt olen sitten ihastunut naiseen. En kuitenkaan ole noin kauhuissani ajatuksestani, että josko olen bi. En tiedä onko ihastukseni hetero, bi vai lesbo, mutta vaikeaa on koska näen hänet päivittäin. En myöskään ihastumiseni jälkeen ole pystynyt puhumaan hänelle mitään järkevää, koska olen aivan kipsissä.
      Toivon sinulle voimia, eikä siinä ole mitään pahaa jos huomaat olevasi bi. Päinvastoin!

• ...

Täällä on ihan samanlaisia tuntemuksia. Olen onnellisesti naimisissa hyvän miehen kanssa ja kaikki on ok. Siitä huolimatta olen ihastunut minulle tuttuun bi-naiseen. Tämä ihastus tuli minullekkin aivan yllätyksenä, koska olen pitänyt itseäni umpiheterona! En tiedä onko tunne molemminpuolista. Tiedän kuitenkin että en aio miestäni pettää, koska miestäni kuitenkin rakastan.Haluan myös pitää hyvän ystävyyden, joka on minun ja tämän ihastukseni kohteen välillä. Toivon myös että hän rakastuisi (johonkuhun toiseen) niin se selkiyttäisi tilannetta. Toivottavasti nämä tuntemukset voi laittaa kevään piikkiin...

• Katie

Niin, kiitos tuestanne.

Omalla kohdallani on niin, että tunnen itseni aivan epänormaaliksi (anteeksi arvon suuntautumisensa hyväksyneet), tiedän ettei tila ole minulle lainkaan normaali. Se on väärin, jotenkin hassusti, en voisi hyväksyä itseäni binä. En voi. Haluan pelkästään eroon näistä tunteista. Nyt vain on niin, että tätä on jatkunut jo puolisen vuotta. Ääääh. Voi kuolema. On täysin absurdia tuntea kiinnsotuksen tunteita ihmiseen, johon ei todellakaan haluaisi tuntea yhtään mitään muuta kuin ihmisellistä kiinnostusta.

Olen tehnyt kaikkeni että juttu unohtuisi päästäni. Olen kartellut järjestelmällisesti paikkoja, joissa epäilen hänen olevan, en ole koskaan hakeutunut hänen seuraansa. Mutta se on vaikeaa, koska talo on pieni eikä siellä voi välttyä näkemästä heitäkään, joita ei haluaisi. Lisäksi on raskasta olla koko ajan varuillaan. On myös raivostuttavaa, että aikuinen ihminen menee toisinaan niin kipsiin, ettei suutaan saa avatuksi. Olen tosi väsynyt tähän kuvioon pääni sisällä.

Muuten. Ei kai yksi ihastuminen tee ihmisestä läpeensä bitä tai peräti lesboa? Vai... tekeekö?

• vaikeaa
        Katie kirjoitti:

Niin, kiitos tuestanne.

Omalla kohdallani on niin, että tunnen itseni aivan epänormaaliksi (anteeksi arvon suuntautumisensa hyväksyneet), tiedän ettei tila ole minulle lainkaan normaali. Se on väärin, jotenkin hassusti, en voisi hyväksyä itseäni binä. En voi. Haluan pelkästään eroon näistä tunteista. Nyt vain on niin, että tätä on jatkunut jo puolisen vuotta. Ääääh. Voi kuolema. On täysin absurdia tuntea kiinnsotuksen tunteita ihmiseen, johon ei todellakaan haluaisi tuntea yhtään mitään muuta kuin ihmisellistä kiinnostusta.

Olen tehnyt kaikkeni että juttu unohtuisi päästäni. Olen kartellut järjestelmällisesti paikkoja, joissa epäilen hänen olevan, en ole koskaan hakeutunut hänen seuraansa. Mutta se on vaikeaa, koska talo on pieni eikä siellä voi välttyä näkemästä heitäkään, joita ei haluaisi. Lisäksi on raskasta olla koko ajan varuillaan. On myös raivostuttavaa, että aikuinen ihminen menee toisinaan niin kipsiin, ettei suutaan saa avatuksi. Olen tosi väsynyt tähän kuvioon pääni sisällä.

Muuten. Ei kai yksi ihastuminen tee ihmisestä läpeensä bitä tai peräti lesboa? Vai... tekeekö?

on.Itse huomasin ,kun ihastuin tulisesti työkaveriini jokin aika sitten,että olen katsellut kauniita naisia aivan eri tavalla kuin ennen.Jos olet puoli vuotta kamppaillut ihastumisesi kanssa niin kyllä se minusta ei miltään ohimenevältä pikku ihastumiselta vaikuta. Ei se kuitenkaan sinusta lesboa tee, onhan sinulla tunteita miestäsi kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3691
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3264
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1758
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1559
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1489
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    Aihe