...

Rouva X

Oli kulunut kuukausi häistäni,kun jouduin taas kohtaamaan todellisuuden.Olin kuukauden verran onnistunut painamaan taka-alalle sen tosiasian, että olin pettänyt miestäni jo hääpäiväni aikana.Ja sen lisäksi, että olin pettänyt miestäni, olin tehnyt sen sisareni miehen kanssa,Mikan kanssa.Nämä ilmeisen raskaat asiat olivat varjostaneet mieltäni koko kesän, mutta en ollut antanut niille ylivaltaa, vaikka Mika lähettelikin minulle tekstiviestejä höystettyinä kuvilla meistä kahdesta harrastamassa seksiä hääpäivänä.Kaduin tietenkin tekemääni, minähän rakastan miestäni,mutta toisaalta ajatus minusta ja Mikasta naimassa sai sisuskaluja sulamaan!Seksi mieheni kanssa on...mukavaa ja ihan hyvääkin, mutta ei tyydytä sitä osaa minussa, joka haluaa tulla alistetuksi ja otetuksi rajusti.Mika taas on täysin moraaliton, hän ei katunut tekemäänsä ollenkaan vaan nautti ollessaan tilanteen herrana, säilyttäessään salaisuuttani.Hän käyttäytyi kuin hänellä itsellään ei olisi mitään hävittävää, vaikka panoksena oli tietysti myös hänen suhteensa siskooni.En ymmärrä miten hän oli saanut tilanteen väännettyä niin, että tunsin olevani syyllinen koko asiaan ja että minun tulisi tehdä asialle jotakin...Olin onnistunut olemaan tapaamatta häntä jo kuukauden, mutta nyt oli aika vähissä.Olimme jo aiemmin sopineet lähtevämme mökille noin kymmenen ystävämme kanssa viettämään viikonloppua ja en voinut piilotella ikuisuutta, se vasta olisikin ollut epäilyttävää.Oli siis mentävä tapaamaan Mikaa ja puhumaan tämän kanssa...

Olin odottanut tätä päivää kauhulla, sillä tiesin, että Mika tahtoi nussia minua, mutta itse olin päättänyt vakaasti olla kunnon vaimo ja sisko.Mikan rappukäytävässä olin hermostunut ja vilkaisin itseäni vielä peilistä:hyvältä näytti.Oven avauduttua Mika näytti hetken hämmästyneeltä nähdessään minut, kunnes hänen kasvoilleen levisi tietäväinen ilme.Astuin sisään ja kerroin tulleeni vain ja ainoastaan puhumaan tilanteestamme, ei mitään muuta.Mika vain hymähti ja katseli julkeasti minua päästä varpaisiin ja sinä hetkenä kaduin lyhyttä hamettani ja toppia, joka paljasti hieman rintani kaarta.Olisi pitänyt valita jotain peittävämpää."Ai niinkö olet ajatellut?" kysyi Mika nauraen kun sanoin, että meidän tulisi käyttäytyä normaalisti tulevaisuudessa ja että tämä ei saisi enää lähetellä minulle kuvia meistä kahdesta.Tunsin kuinka kylmät väreet kulkivat selkärankaani pitkin Mikan astellessa lähemmäs minua.Yritin peruuttaa samaan tahtiin taaemmas, mutta pian törmäsin seinään.Selkä seinää vasten hengitin tiheästi ja yritin katsoa Mikaa silmiin tuimasti."Älä viitsi, ei me voida!"yritin sanoa, sillä tunsin olevani likainen petturi ollessani Mikan kanssa, jokamtietysti myös olin.Tämä toi kasvonsa ihan omiin kasvoihini kiinni, niin lähelle että hänen puhuessaan tunsin hänen huulien liikkeet omillani."Mäpä taidankin tahtoa naida sua silloin kuin huvittaa ja ihan niinkuin huvittaa ja tiedät sä mitä?Sä tahdot myös."Tunsin kuinka hän ujutti sormiaan hameen helmalle ja nosti sitä ylemmäs paljastaen mustat pienet pitsistringit ja niihin sopivat sukkanauhat."Miksi vitussa sä muuten olisit laittanut tälläiset hepeneet päälles kun toivoessas että mä repisin ne sun päältäs pois?"Mika kysyi ja ihmettelin itsekin samaa mielessäni...Mitä ihmettä olin ajatellut pukiessani seksikkäät alusvaatteet arkivaatteiden sijaan??Ehkäpä...? Mika ujutti peukalonsa klitorikselleni ja hieraisi sitä rajusti.Kipu ja nautinto muuttui yhdeksi ja tunsin kuinka kostuin Mikan kättä vasten tämän katsoessa minua tiiviisti silmiin.Hän aloitti rytmikkään pillun hieromisen ja tunsin kuinka nousin aina vain ylemmäs nautinnon harjalla,mutta samalla halusin kuitenkin lopettaa.Yritin näyttää niin normaalilta kuin tällaisessä tilanteessa nyt voi ja avasin suuni käskeäkseni tämän lopettaa, mutta suustani kuuluikin vain nautinnollinen vaikerrus.Mika hymyili vinosti ja tunki sormensa syvälle vittuuni joka sai minut laukeamaan heti välittömästi.Polveni tuntuivat pettävän kun yritin työntää Mikaa sivummalle."Älä yritä karata,nyt onkin mun vuoro pitää hauskaa,pikku lumppu"Mika sanoi ja sulki ranteeni kouraansa ja nosti ne pääni yläpuolelle tiukasti seinää vasten.Olin niin pyörällä päästäni orgasmista, etten edes kunnolla vastustellut kun Mika potkaisi jalkani levälleen ja repäisi mustat stringini haaruista auki.Housut eivät edes kunnolla hajonneet, vaan haaraosaan repesi reikä, josta Mika sai survottua suuren kyrpänsä sisääni.Kulli sykki sisälläni voimakkaana, olin aivan valuvan märkä jo ensimmäisestä orgasmista.Mika nosti toisen jalkani vyötärölleen ja lykki valtavalla voimalla pilluuni.Tunsin kuinka lastulevyseinä selkäni takana jousti meidän naidessa seisten.Hullaantuneena katselin meitä nussimassa eteisen peilistä ja mietin, että tuo irstas ja seksikäs nainen en voi olla minä...Minähän olen melkoisen siveä,enkä taatusti petollinen ihminen.Samalla näin uuden karhean vihkisormukseni kiiltelemässä Mikan kouran takaa seinää vasten ja tuo pieni symboli sai minut laukeamaan taas.Orgasmiini sekoittui myös häpeän tunnetta, kuka normaali ihminen sai katsellessaan sormustaan vieraan miehen kanssa?Tunsi kuinka Mika sai samalla ja yhdessä täytimme eteisen voihkinaan.Mika päästi pakottavista ranteistani irti ja valuin väsyneenä ja voipuneena istumaan eteisen lattialle Mikan tyynesti nostaessa housunsa ja poistuessa keittiöön.Samalla kuulin kuinka Mikan puhelin soi ja sisareni kertoi hänelle olevansa paikalla pian, joten pääsin (tai jouduin)lähtemään paikalta nopeasti.Kiiruhtaessani pihan poikki päätin, että tämä oli varmasti viimeinen kerta, kun petän miestäni,saati siskoani,tapahtui sitten mitä vain. Nähdessäni Mikan hymyilemässä vittumaisesti ja ilmeisen tyytyväisenä parvekkeltaan tupakkaa polttaen, tunsin vihaa, häpeää ja himoa.Mökille lähtö jännitti nyt entistä enemmän, enkä tiennyt mitä helvettiä tekisin asialle.Olin sotkeutunut pimeään ja likaiseen, äärimmäisen kiihottavaan ja hengästyttävään salaisuuteen, josta en päässyt turvaan.Enkä ollut ihan varma halusinko edes.

5

12603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tääkin!

      Jatka vaan tarinaa, miten mökillä mahtaa käydä..?

    • n_22

      Kirjoita ihmeessä lisää! Mullakin just tollasii fiiliksii siskonmiehestä... Oliko täs sun omia tosielämän fantasioita? Tuskin ihan tapahtunut kuitenkaan...

    • Mnfldkj

      Tää oli mahtava tarina, jatka ihmeessä lisää! Kerro mitä siellä mökillä kävi! Akka sai lisää kyytiä, eikö vaan?

    • jghdifjgh

      Mahtava tarina,lisää tätä tyyliä tänne!

    • Hyvä!!

      Mihin katosi tän kertomuksen ensimmäinen osa? Löytyykö vielä jostain muualta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe