Joka paikassa pelotellaan, että sitä ei saa vaan ottaa irti, vaan laite pitää sammuttaa tai unmoutata tai sammuttaa ajurit.
Minä en tiedä ainuttakaan noista mitä tarkoittavat! Minulla on xp käyttis. Kun lopetan tikun käyttämisen, niin mitä teen? Ajureitahan tuolle ei edes tarvi asentaa, miten voin ne sammuttaa? Ja vaikka oliskin ajurit, niin miten kummassa niitä voi "sammuttaa"?
Ja kyllä, luin kaikki liput ja laput mitä tikun mukana tuli: " never remove the device while the LED is flashing... if a drive window is open, close any associated windows before..."
Eli suljen vaan ikkunat ja sittenkö sen voi irrottaa? Ja mikä hitsin led-valo =)?
Sori joo, mut aina pelotellaan kaikesta, emmä osaa.
Miten muistitikku irroitetaan?
10
1556
Vastaukset
- jos jotain
...alhaalla oikealla löytyy kuvake jossa on vihreä vinossa oleva nuoli: Poista laite turvallisesti. Sitä klikkaa ja sit voi ottaa kun se antaa luvan.
- kingston
niin klikkaat sitä ja avautuvasta ikkunasta painat pysäytä mkohtaa ja sit ok ...kohta sen jälkeen tulee ilmoitus että laite voidaan poistaa turvallisesti..sit vaan otat ieti sen tikun siitä usb portista
- nhnlk
Ruudun alareunassa on sininen palkki, se samainen, missä mm. "käynnistä" -valikko. Oikeassa (ala-)reunassa pikkukuvakkeita, joista yksi muistitikulle. Kun siirryt hiirellä sen päälle, siinä lukee "poista laite turvallisesti". Klikkaat sitä, ja saat vetää tikun pois.
- Fox
Vihreällä nuolella merkattu, muistitikkua hämärästi muistuttava kuvake, klikkaa sitä hiirellä, aukeaa pieni tekstiruuduntapainen, jossa tekstiä "sammuta laite turvallisesti", klikkaa siihen tekstiruutuun, kohta pitäis ilmoittaa "Voit irroittaa laitteen turvallisesti".
Jos tikussa on joku valo, sekin sammuu.
Muista ensin sulkea tiedostoikkunat/kansiot, joissa tikun sisältö näkyy,äläkä esim. enää soita musaa sieltä sammuttaessasi. - kuvakeonjo
"poista laite turvallisesti" tuolla alapalkissa ilman muistitikkuakin, kun se on hm... mikä... no joku sellanen tietsikan omaan levyyn tai vastaavaan liittyvä. Etten mä nyt vahingossa mene poistamaan kiintolevyäni... eli jos sinne tulee muistitikusta toinen samanlainen, niin mistäs erotan ne?
Mut kiitti vastaajille!- Fox
Tikkuhan näkyy Oma tietokone-näkymässä omalla kirjaintunnuksellaan ja se ulkoinen kovalevy tai mikä sulla onkaan on merkitty eri kirjaimella. Sammuta vaan se, jonka varmistat olevan sen tikun tunnuskirjaimella varustettu.
Ihan kuin olisin jostain lukenut vastaavasta tapauksesta, että kovalevy näkyy usb-laitteena.
Jos oikein varma haluat olla, sammuta kone ja irroita vasta sitten se tikku. - jos jotain
...siellä se kuvake ilman tikkuakin. Et siitä pysty kiintolevyä poistamaan. Ei siis syytä huoleen. Ne on niitä siirrettäviä levyjä tms. ne vihreän nuolen jutut.
- Tietokoneessa?
Fox kirjoitti:
Tikkuhan näkyy Oma tietokone-näkymässä omalla kirjaintunnuksellaan ja se ulkoinen kovalevy tai mikä sulla onkaan on merkitty eri kirjaimella. Sammuta vaan se, jonka varmistat olevan sen tikun tunnuskirjaimella varustettu.
Ihan kuin olisin jostain lukenut vastaavasta tapauksesta, että kovalevy näkyy usb-laitteena.
Jos oikein varma haluat olla, sammuta kone ja irroita vasta sitten se tikku.Eli muistitikun asema, olkoon nyt vaikka F, napsautan sitä hiiren kakkosella ja poista? ettei tarvi sieltä kellon vierestä TOISTA niistä vihreällä nuolella olevaa kuvaketta?
Juu, mä olen itse asiassa itsekin lukenut jotaan tuosta kovalevyn näkymisestä noin, tai hämmästelin tätä asiaa uudessa koneessani ja kuukletin, niin vastaan tuli toinen samanlainen hämmästelijä. Tais olla joku juttu, että tietynlaiset levyt... oli raidii ja sataa, en mä ymmärrä niistä tuon taivaallista. Kiitti siis paljon. - Fox
Tietokoneessa? kirjoitti:
Eli muistitikun asema, olkoon nyt vaikka F, napsautan sitä hiiren kakkosella ja poista? ettei tarvi sieltä kellon vierestä TOISTA niistä vihreällä nuolella olevaa kuvaketta?
Juu, mä olen itse asiassa itsekin lukenut jotaan tuosta kovalevyn näkymisestä noin, tai hämmästelin tätä asiaa uudessa koneessani ja kuukletin, niin vastaan tuli toinen samanlainen hämmästelijä. Tais olla joku juttu, että tietynlaiset levyt... oli raidii ja sataa, en mä ymmärrä niistä tuon taivaallista. Kiitti siis paljon.Kyllä se sammutus pitää tehdä sieltä kellon vierestä, mutta kun mietit minkä sammutat, koetin neuvoa miten eri massamuistit erottaa toisistaan.
Jos sulla on useampia laitteita, avautuu kyselyruutu, jossa voi sitten valita minkä laitteen on sammuttamassa.
- Juikka
Tässä on ohje kuvien kera. :)
Kelaa hikan alsapäin, niin löytyy.
http://www.helsinki.fi/atk/neuvonta/ohjehakemisto/usb-muisti.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708