en siis tiedä voinko varata lennon reissun aikana niin että liput eivät lähtisi kotimaahan vaan odottaisivat kentällä,onko tämä mahddollista?Niin että jos joku on varranut liput kyseisellä tavalla niin mitenköhän se sitten käytännössä onnistuu?kun en ole noita sähkösiä lippujakaan ikinä käyttänyt,vaikuttaa vähän sekavalta..
EN TIEDÄ..
3
511
Vastaukset
- Maaria
Kyllä voi tehdä näin, mutta haet vasta lentokentällä liput, niin maksaa se jonkin verran extraa. Itse tein näin kun olin espanjassa, varasin suomesta liput ja hain ne kentältä. Se maksoi 35 euroa silloin.
- matkamies
Varaa matkasi netissä, et tarvitse mitään lippuja. Saat varatessasi varausnumeron ja varauksesi löytyy lennolle mennessä sen avulla.
- e-lippu
matkamies kirjoitti:
Varaa matkasi netissä, et tarvitse mitään lippuja. Saat varatessasi varausnumeron ja varauksesi löytyy lennolle mennessä sen avulla.
...edellyttäen että ko. lentoyhtiöllä ja reitillä on käytössä sähköinen lippu. Ei ole vielä kaikilla ja silloin pitää olla paperinen lippu kourassa. Pelkkä varaus ei välttämättä riitä vaikka sen itse netissä tekisikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511397- 639660
- 1385484
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak762544