Nuoret naiset ja vanhemmatkin.
Miksi jos teillä on AA koon rinnat niin käytätte rintaliivejä? Onko se ihan ku kaikki muutkin käyttää vai sillä isonnatte rintojanne.
Mielestäni pienet rinnat ovat kauniita ja välttämättä ei rintaliivejä tarvita kun tukemista käsittääkseni pienet rinnat eivät tarvitse.
Rintaliivit
14
3454
Vastaukset
- Niina
Moi !
Itse en käytä rintaliivejä säännöllisesti, koska ne painavat. Tosin nännit näkyvät usen joten se suureksi osaksi varmasti syy rintsikoiden käyttöön.Tosin sehän on "in" juttu nykyään. Sit yks hyvä puoli ku ei käytä ei tarvi miettiä et näkyykö ne rumasti paidan tai topin alta.- myös pojilla
nänni kun nänni, eiks se näin ole?
- Mila93
Mulla se lähti oikeastaan siitä, että mun veli suositteli että mun kannattais ostaa rintsikat. Se sano saunassa, että mulla on niin ihanat rinnat että niitä ei kannata antaa rupsauttaa.
- kunhan olen
Pienetkin rinnat tarvitsevat tukemista, ainakin urheillessa. Ja jos minulla olis AA-kokoa, niin pitäisin taatusti liivejä ihan vain sen vuoksi että saisin edes vähän sitä povea ja olisi edes jonkin näköinen.
- siina
käytän rintaliivejä sen takia, että ne tukevat. ja myöskin sen takia, että ne näyttäisivät isommilta.
minulla kun mitään meloneja ei ole, 75A mutta melko pienet kuitenkin.
jos rintaliivien käytön aloittaa myöhään, ne roikkuvat rumasti.
ja nännit näkyvät rumasti paidan alta ilman rintsikoita.
ilman rintsikoita pienetkin rinnat hölskyvät inhottavasti hölkätessä, juostessa yms. muutenkin urheillessa.
Kai niitä tukemiseen tarvii vaikka onki pienet rinnat.
Minkäkokoiset on sitte meloonit(kun puhutaan rinnoista?
itellä 75c- Sandy
Jaa-a, se riippuu kaiketi minkä ikäiset puhuvat meloneista :D Itselläni on E70-75, joten eiköhän nämä ainakin ole melonit.
- saa hakea
http://movies.yahoo.com/movie/contributor/1800018917/photo/563698
Ja olen muuten itsekin nainen ja ihan heterokin :D Mutta silti olen sitä mieltä, että tuossa kuvassa on kauneutta.- Sporttitytöt kauniimpia
Mun mielestä suomalaiset sporttitytöt kauniimpia. Kuten esim Kiira Korpi ja muut taitoluistelijat, hiihtäjät, voimistelijat jne.
- 13 vuotias,170 cm,AA
Käytän koska kun esim.hyppii niin se tuntuu pienemmissäkin rinnoissa ikävältä (sattuu) ilman rintaliivejä.Koolla ei ole siinä väliä!Eikä kaikki liivit isonna..Sattuminen on nuorena ainakin ikävää sillä rinnat kasvavat ja ovat arat ja herkät.
- tyttö 11
Tietenkin rintaaliivejä kannattaa pitää, koska ne näkyvät ( ei oikein kaunista jos nännit näkyy)
Ja mulla ei ole edes aa rintoja, mutta käytän silti, koska nännit näkyy... - poika vaa iha
tyttö 11 kirjoitti:
Tietenkin rintaaliivejä kannattaa pitää, koska ne näkyvät ( ei oikein kaunista jos nännit näkyy)
Ja mulla ei ole edes aa rintoja, mutta käytän silti, koska nännit näkyy...miks nännit sit ei sais näkyä?
- dam. :)
rintaliivejä ruvetaan käyttämään heti kun rinnat alkavat kasvaa, sen takia että rinnat pysyyvät kiinteinä.. näin minulle on sanottu, paikkaansapitävyyttä en tiedä.. mutta kyllä minä ainakin olen siitä AA:sta käyttänyt koko ajan tähän hetkeen. :)
- Pienet rinnat
Kerro mistä löytyy kokoa AA?
Asun pienessä kaupungissa, ja täältä ei löydy mistään. Keran onnistuin löytämään sopivat AA:t, ja siihen se jäikin.
Voisin olla ilman rintsikoitakin, mutta nännit ovat suuret...ja tuntuu että aina pystyssä. Myös yhden lapsen saaneena tarvitsen tukea rinnoilleni, vai miksi noita nyt sanoisikaan...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478