Olisiko kellään tiedossa mitään hyviä koiran koulutukseen liittyviä kirjoja?
Kirjoja....
...
1
180
Vastaukset
En sano mitään siitä, onko kirjat hyviä, mutta ite oon lueksinu seuraavia:
Tuire Kaimio: Pennun kasvatus
Ian Fennell: The Dog Listener
Bielakiewicz: Pieni koiratemppukirja
Koira, joka rakasti liikaa
Hihnan toisessa päässä (tai jotain sinnepäin)
Viitala: Klikkerikirja
Turid Rugaas: Rauhoittavat signaalit
Koiran älykkyys
Anders Hallgrenin kirjoja monet suosittelevat
Noi ei ehkä kaikki liity suoraan koiran koulutukseen, mutta koiran koulutus tukeutuu paljon sen kotioloihin ja sen öö oppimistapoihin yms..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1711053Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv7910218- 474271
- 243972
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv353766Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h573659No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413503Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni83476- 533193
- 422915