Hei kaikki yrittäjät!
Onko Tampereen seudulta yrittäjiä?
Itse olen aloittamassa hoitoja julkisella puolella.
Minkälaisia kokemuksia on taysin hoidoista? Pääseekö kuinka pian aloittamaan kunnolla tutkimuksia. Mitenkä suhtaudutaan ylipainoon ym. Lasta olemme yrittäneet reilu 4 vuotta ilman mitään ja nyt rohkaistuimme ja katsomme suden suuhun... (yllättävän vaikea päätös)
Kiitollinen tiedoista olisin...:)
Hoidot taysissa
1
180
Vastaukset
- Nuuskuli
Ainakaan vielä ei ole mitään negatiivista sanottavaa. Käymme Taysissa lapsettomuuspolilla, hyvin on homma siellä toiminut.
Jos joudut munatorvien aukiolotutkimukseen, niin sanon etukäteen, että se saattaa aikalailla kirpaista... Yksilöllistähän se kivun kokeminen toki on, mutta itselläni se ainakin sattui paljon. Mikään muu ei ole ollut mitenkään kivuliasta.
Aika lailla samaa kaavaa me ollaan ainakin menty, kuin mitä oon netistä lukenut muiden hoidoista.
Mulla todettiin syksyllä Taysissa PCO ja suositeltiin laihduttamista. Sain kuitenkin terolutit ja nyt tammikuussa söin ekan Clomifen-kuurin. Verikokeet otettiin multa ja mieheltäni, siinä tutkittin samalla mahdolliset sukupuolitaudit ja multa vielä lisäksi hormonipuoli. Ja mies vei siittiönäytteensä tutkittavaksi.
Seuraavaksi olis vaihtoehtona se irrotuspiikin testaus, kun mun munasoluni ei tahtonut sitten irrota lainkaan (ei tullut menkkoja Clomifen-kuurin jälkeen, enkä ole raskaanakaan).
Tosin olen nyt kuitenkin ajatellut alkaa todenteolla liikkumaan ja koittaa saada painoani alas, pelkkä ruokavalio ei minulla tunnu tehoavan (ihan sama, mitä syön, ei paino nouse, muttei laskekaan- todella turhauttavaa!). Elikkä koitan mennä eteenpäin pelkästään Teroluteilla ja katon sit siitä, miten homma lähtee eteneen...
Mut rohkeesti sinne vaan, itse saatte päättää kuitenkin, missä tahdissa mennään ja mitä tehdään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474