Hei! Onko villakoiran turkki pakko trimmata koneella? Jos haluaa pitää sen vain siistinä ja kohtuu lyhyenä, riittääkö pelkät sakset työkaluiksi? Siis kun ei ole aikomuksessa tehdä niitä esim. leijonaharjasleikkauksia. Mietin että jos hankin villiksen, onko pakko hankkia trimmerikin.
Kotiturkki
3
359
Vastaukset
- pärjää
Saksilla pärjää aivan mainiosti. Itselläni on ollut villakoira monta vuotta, ja pelkästään saksilla olen sen trimmannut.
- Nimetön
Kyllähän pelkillä saksillakin varmaan pärjää (itsellä ei kokemusta), mutta itse en voisi kuvitella voivani trimmata villakoiraa ilman konetta, kuono kun näyttää ainakin minun mielestäni paljon siistimmältä koneella ajeltuna.
- saksilla pärjää
Nimetön kirjoitti:
Kyllähän pelkillä saksillakin varmaan pärjää (itsellä ei kokemusta), mutta itse en voisi kuvitella voivani trimmata villakoiraa ilman konetta, kuono kun näyttää ainakin minun mielestäni paljon siistimmältä koneella ajeltuna.
Varmasti saa kuonon ja varpaat paremmin koneella. Itse leikkaan nekin saksilla, on hieman aikaa vievää, mutta saksilla kyllä saa parin millin mittaisen tasaisen jäljen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603