syömälakko

mama

6kk poikani on tähän asti syönyt hyvin soseita, mutta nyt ei soseet kelpaisi millään, ei puurot eikä aina vellitkään. Maitoa vaan haluaisi juoda. Alkaa vaan hirveä itku kun yritän lusikalla jotain tarjota. Missä vika? Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?

5

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silloin ja tällöin

      Hampaidentuloa on meidän tytöllä aina edeltänyt syömälakko. Kylmä puuro ja maito ovat ainoat mikä menee alas. Kun hampaat on puhjenneet on nälkä sitten ihan omaa luokkaansa.

      • mama

        Kiitos, tuo helpotti. Nyt onkin selvästi hammas tulossa, kolmas alaleukaan. Taitaakin johtua siitä.


    • kapalo

      pojalla (7kk) ja ennen myös syönyt hyvin. Meillä ei ole vielä ensimmäistäkään hammasta suussa, mutta toivon nyt että tämä on sitä hampaiden tekoa meilläkin.
      Itse ajattelin että tämä on nyt jotain "uhmaikää" tai "minä itse" vaihetta kun omasta kädesä kaikki on hyvää, mutta mites annat pienen vauvan itse syödä esim. sosetta :D.
      Maissinaksut ja leipä maistuu, mutta enpähän viitsi niitä ihan koko ajan antaa ;), vaikka poju söisi kyllä vaikka kuinka. Maitoa lipittää paljon ja velliä olen nyt antanut (ennen syötiin puuro) kun sekin kelpaa tuttipullosta erinomaisesti. Kuinka kauan muilla on syömälakko kestänyt? Eihän sitä iso poika enää pelkällä maidolla elä. Tai kaippa hän sitten syö kun tulee tarpeeksi nälkä :(.

    • täälläkin oli..

      ..eli tyttöni oli n7kk kun lopetti kerralla kiinteiden syömisen. maitoa kyllä meni senki edestä mutta kiinteitä ei sitten millään..ja hampaita sieltä sitten rupesikin tulemaan. Sitä lakkoa kesti varmaan 2kk..oli se melko raastavaa kun aina kuitenkin tarjosin ruokaa että JOS se nyt alkaiskin jo syömään mutta kun ei niin ei...ja hirvitti että miten se nyt kasvaa, saako se tarpeeksi ravintoo..mutta ei siitä kannata "ressata"..kyllä ne rupee syömään kun on sen aika. Ja jos neuvolassa käy mittaileen ja punnitseen ja kaikki on ok niin ei syytä huoleen... Nyt tyttö on 1vee ja syö hyvin mutta edelleen pitää olla ihan pienen pientä sosetta, että tämän hetkinen "huoli" on milloin neiti aattelee rueta syömään sitä "oikeeta" ruokaa..huh huh :) no eiköhän tuo parikymppisenä sitten..ehkä;) että semmosta täällä..

    • Anonyymi

      En kommentoi kysymys osaa.
      Psykiatrian omasoitot niillä kysymys syömälanko3 eivät iinoaljonosaa ihmistä katsoa kuka on syömälakkoihminen, kysymyksiä kysyvät vain on Psykiatrian koulutus peruttu

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2194
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      7
      1866
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1220
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1205
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      13
      1135
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1071
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1025
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      997
    Aihe