syömälakko

mama

6kk poikani on tähän asti syönyt hyvin soseita, mutta nyt ei soseet kelpaisi millään, ei puurot eikä aina vellitkään. Maitoa vaan haluaisi juoda. Alkaa vaan hirveä itku kun yritän lusikalla jotain tarjota. Missä vika? Onko muilla samankaltaisia kokemuksia?

5

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silloin ja tällöin

Hampaidentuloa on meidän tytöllä aina edeltänyt syömälakko. Kylmä puuro ja maito ovat ainoat mikä menee alas. Kun hampaat on puhjenneet on nälkä sitten ihan omaa luokkaansa.

• mama

Kiitos, tuo helpotti. Nyt onkin selvästi hammas tulossa, kolmas alaleukaan. Taitaakin johtua siitä.

• kapalo

pojalla (7kk) ja ennen myös syönyt hyvin. Meillä ei ole vielä ensimmäistäkään hammasta suussa, mutta toivon nyt että tämä on sitä hampaiden tekoa meilläkin.
      Itse ajattelin että tämä on nyt jotain "uhmaikää" tai "minä itse" vaihetta kun omasta kädesä kaikki on hyvää, mutta mites annat pienen vauvan itse syödä esim. sosetta :D.
      Maissinaksut ja leipä maistuu, mutta enpähän viitsi niitä ihan koko ajan antaa ;), vaikka poju söisi kyllä vaikka kuinka. Maitoa lipittää paljon ja velliä olen nyt antanut (ennen syötiin puuro) kun sekin kelpaa tuttipullosta erinomaisesti. Kuinka kauan muilla on syömälakko kestänyt? Eihän sitä iso poika enää pelkällä maidolla elä. Tai kaippa hän sitten syö kun tulee tarpeeksi nälkä :(.

• täälläkin oli..

..eli tyttöni oli n7kk kun lopetti kerralla kiinteiden syömisen. maitoa kyllä meni senki edestä mutta kiinteitä ei sitten millään..ja hampaita sieltä sitten rupesikin tulemaan. Sitä lakkoa kesti varmaan 2kk..oli se melko raastavaa kun aina kuitenkin tarjosin ruokaa että JOS se nyt alkaiskin jo syömään mutta kun ei niin ei...ja hirvitti että miten se nyt kasvaa, saako se tarpeeksi ravintoo..mutta ei siitä kannata "ressata"..kyllä ne rupee syömään kun on sen aika. Ja jos neuvolassa käy mittaileen ja punnitseen ja kaikki on ok niin ei syytä huoleen... Nyt tyttö on 1vee ja syö hyvin mutta edelleen pitää olla ihan pienen pientä sosetta, että tämän hetkinen "huoli" on milloin neiti aattelee rueta syömään sitä "oikeeta" ruokaa..huh huh :) no eiköhän tuo parikymppisenä sitten..ehkä;) että semmosta täällä..

• Anonyymi

En kommentoi kysymys osaa.
      Psykiatrian omasoitot niillä kysymys syömälanko3 eivät iinoaljonosaa ihmistä katsoa kuka on syömälakkoihminen, kysymyksiä kysyvät vain on Psykiatrian koulutus peruttu

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Baaritappelu

Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe