mulla on aprilia sr50 vm:1995 josssa on kipinä hukassa!! mikä vikana? olen vaihtanu uuden puolan ja tulpan, mu ei siltikään tuu kipinää!!
mikä vikana?
12
1076
Vastaukset
- juppe
veikkaisin et sämmutus nappulan tai jotkut muut johdot jotka aiheuttavat oikosulun ovat kiinni toisissaan koita irrottaa liittimet toisistaan.
- aprilia sr50
sammutus on virtalukossa ja se toimii ihan hyvin!!
- ihmettelijä
aprilia sr50 kirjoitti:
sammutus on virtalukossa ja se toimii ihan hyvin!!
miten se voi sammua virta-avaimesta jos ei tule kipinää jolla se lähtee käyntiin?
todennäköisesti jokin sammutúskytkin on jumissa... - aprilia sr50
ihmettelijä kirjoitti:
miten se voi sammua virta-avaimesta jos ei tule kipinää jolla se lähtee käyntiin?
todennäköisesti jokin sammutúskytkin on jumissa...missä niitä on niitä sammutus kytkimiä??
(Eikö vika voi olla esim CDI-yksikössä) - aprilia sr50
ei näyttäs olevan oiko sulkuu eikä, sammutus päällä!! mikä vikana, viisaammat kertokaa!!
aprilia sr50 kirjoitti:
ei näyttäs olevan oiko sulkuu eikä, sammutus päällä!! mikä vikana, viisaammat kertokaa!!
ovat ihan mahdollisia vikoja
- vaikka
Fxxxx kirjoitti:
ovat ihan mahdollisia vikoja
Jos siinä on sivuseisonta tuki(en tiedä kait jokainen ymmärtää mitä tarkoitan)sen katkaisia.Ainakin kiinalaiset koneet ei lähde käyntiin jos se on "käytössä".Ku loydät vian niin toki kerrot sen meillekkin.
- aprilia sr50
vaikka kirjoitti:
Jos siinä on sivuseisonta tuki(en tiedä kait jokainen ymmärtää mitä tarkoitan)sen katkaisia.Ainakin kiinalaiset koneet ei lähde käyntiin jos se on "käytössä".Ku loydät vian niin toki kerrot sen meillekkin.
tietenkin kerron mut ku ei vikaa oo löytyny vielä!!
- olet tietty
katsonut että tulpan hattu on ok.sekä siihen tuleva johto.
- aprilia sr50
olen kattonu!!
- zwsxdcfrvtgbyhuj
Irroita maadoitusjohto kokonaan, kato tuleeko kipinää.
Sit otat jodot pois magneetolta ja teet vaihtovirtamuuntajalla siihen sähköä ja katot kipinäöikö,. jos kipinöi niin magneetto paskana, jos ei niin CDI tai puola tai niitten väliset johdot- aprilia sr50
mistä irrotan maadotus johdon? kannattaako mennä irrottamaan johtoja magneetosta ku ne on tinattu kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494