"Eestin herkut" toimii Siltasaarenkadulla
Helsingissä. Mitä sieltä saa? Paljonko hinnat
on halvempia kuin muualla Hesassa?
eestin herkut
13
16584
Vastaukset
- on muuttanut
jonnekin Kolmannen Linjan päähän, se ei ole enää Siltasaarenkadun mäessä.
Sieltä saa joitakin yleisimpiä eestin päivittäisruokatavaroita esimerkiksi: monelaisia leipiä, öllewursteja (olutjuustomakkaroita) ja muitakin makkaroita, kiluja (maailman parhaita maustekaloja ruisleivän kanssa), Pöltsamaa sinappia (tosi ihanaa vahvaa sinappia),
juustoja, hilloja, monenlaista tuotetta.
En ole pitkään aikaan käynyt, en oikein muista mitä kaikkea siellä oli, muistaakseni ihan maitoa ja voitakin. Leivonnaisia ja keksejä on ainakin ja suklaata ja kakkuja voi tilata. Erilaisia säilykkeitä on, esim. kala.
Ei ole mitenkään huomattavan edullinen paikka, vaikka vähän suomalaista halvempaa onkin, mutta sinnehän mennäänkin makujen takia ymmärtääkseni!
Ja tavaran roudaaminen Suomeen maksaa, ei sitä yhtä halvalla pysty myymään täällä tietenkään. Kauppa näyttää käyvän hyvin, valikoima on kasvanut ja tuoretta tavaraa tulee monta kertaa viikossa. Nettisivut on "puodilla" olemassa, laitan kun muistuu mieleen, jos ei joku toinen ehdi ennen.
Tää on nyt kyllä vähän ilmaista mainostamista, vastoin periaatteitani, mutta olkoon tämän kerran.- merimies
>kiluja (maailman parhaita maustekaloja
ruisleivän kanssa)
Se on totta. Häpeä sille, joka ei ole maistanut.
Mitähän ne maksaa täällä Virossa.... en nyt tarkkaan muista .... olisko jotakin vähän toista
euroo kilo.
Tosin niissä on kova perkaaminen. Tällaiselle hätäiselle se on luonteenkasvatusta, ja sehän ei ole muotia.
Jos ruoka on paljolti puolta halvempaa Virossa kuin Suomessa saisi Eestin herkutkin myydä sitä
ainakin 3- 40% halvemalla kuin Suomessa
- suoraan laivasta
http://eestileht.kolhoos.ee/stories/storyReader$462
http://tatipensio.jutut.fi/article/751
http://www.ekspress.ee/viewdoc/6ABF97F05E9D2F58C2256F710055BE2A
Nykyisin siellä Neljäslinja 29- siis mikä ??
onko se 3. linja, 4. linja vai peräti Vuosaari ?
ei saa selkoa ! - On osoite
siis mikä ?? kirjoitti:
ei saa selkoa !http://kalliolainen.com/jutut/histoire.php?ID=288
Kuulema Vuosaaren Aurinkolahdessa on olemassa toinen Eestin Herkut kauppa. Kiluhaili ja sprotti hapanleivän kyytipojaksi ja kefiiriä palanpainikkeeksi. - markus94
siis mikä ?? kirjoitti:
ei saa selkoa !siis onko se viro kauppa siellä aurinkolahdessa ja mikä on osote???
- eestinherkkusuu
Piti käydä tutustumassa. Hinnat ovat järjettömän alhaisia, voittavat LIDLinkin. Suomalaisistakin tuotteista pitäisi poistaa lisäaineet, vaikka ne säilyvyyttä (ja ruuansulatusongelmia muiden oireiden ohella) lisäävätkin.
Hauskoja pakkauksia ja maku on kohdallaan. - ggghg
UUSI VIRONKAUPPA KAMPISSA AIVAN KESKUSTASSA
Osoitteessa Lapinrinne 2 (kampissa)
Eesti Wärk niminen kauppa. Todella hyvät valikoimat. Suosittelen.
kk- rrrrrrrr4455
Eesti Värk "viron ruokakauppa"
Osoite Lapinrinne 2, 00180 Helsinki
(Helsingin Kamppi)
Puhelin 050 595 4272
Avoinna:
ma-pe klo 9-19
la klo 10-18
su klo 12-18 - kanta-asiakas
Kaupasta voi tilata myös kakkuja todella edulliseen hintaan. Ja valikoima on erityyppinen kuin ns. normaaleissa suomalaisissa kaupoissa, kakut siis tilataan virolaisista leipomoista. Mun suosikkeja on tuorejuustokakkutyyppiset kakut eri variaatioineen.
Ainoa miinuspuoli on että kakut pitää tilata noin viikoa aikaisemmin eli viikonlopun extempore herkutteluun kauppa ei kakkujen osalta käy. Valikoimissa on kyllä satunnaisesti tarjolla myös levykakkuja leikattuna annospaloihin.
- rr44444
VIRONKAUPPA KAMPISSA
(AIVAN KESKUSTASSA)
Osoite
Lapinrinne 2 (kampissa)
Eesti Wärk niminen kauppa.
Todella hyvät valikoimat. - Maikku66
Maitoa saa pussiin pakattuna 30c halvemmalla kuin pahvissa. Helppo käyttää kannun kanssa eikä tule jätettä niin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822