kyllä oli raivokohtauksessa pidättelemistä taas tänään!! näin 3 villakoiraa, yksi oli värjätty vihreäksi, yksi punaiseksi ja yksi keltaiseksi. omistajallakin oli joku ihme minkkiturkki päällä. vähältä piti, etten jo meinannut alkaa saarnata raivoita ja rähjätä sille typerälle omistajalle!!! kyllä niin suututti.. onko kukaan nähnyt tämänkaltaisia tapauksia?
TYPERYYDEN HUIPPU
14
1115
Vastaukset
- Tersi
Olisit käynyt vaan avautumassa ihan rohkeasti, lähentelee eläinrääkkäystä!! Onneksi en ole vastaavaan törmännyt!
Empä usko että tuossa nyt sen isompaa eläinrääkkäystä on tapahtunut, koirat on olleet jossain mainoskuvauksissa. Tuo värjäys yleensä noihin kuvauksiin tehdään karamellivärillä joka on aivan vaaratonta koirille, ja lähtee pesussa pois.
- Tersi
kyse niin sitten ymmärrän, mutta en ihmettelisi vaikka joku värjäisi koiria ihan "omaksi iloksi". Toivottavasti näin ei kuitenkaan ole.
- Mappe
sitten Tukholman voittajanäyttelyssä vilahteli sinisiä ja vihreitä koiria(villakoira, springeri, samojedi, cottoni jne.) Ihmeteltiin moista menoa kunnes selvisi että Ruotsin Kennelliitolla oli jokin oheistapahtuma, jonka vuoksi koiria oli värjätty karamelliväreillä näytöstä varten.
- Hömelö
Mappe kirjoitti:
sitten Tukholman voittajanäyttelyssä vilahteli sinisiä ja vihreitä koiria(villakoira, springeri, samojedi, cottoni jne.) Ihmeteltiin moista menoa kunnes selvisi että Ruotsin Kennelliitolla oli jokin oheistapahtuma, jonka vuoksi koiria oli värjätty karamelliväreillä näytöstä varten.
olivat vissiin syöneet frolicceja ;) en yhtään ihmettelisi vaikka koira muuttuisi oranssiksi niistä lisäainemääristä..
- .:DoGi:.
Hömelö kirjoitti:
olivat vissiin syöneet frolicceja ;) en yhtään ihmettelisi vaikka koira muuttuisi oranssiksi niistä lisäainemääristä..
Sikra, kuule. tuskin mitään mainosta varten koiria tervitsee värjäillä! ihan typerää, koira on luotu sen väriseksi kun se on, eikä sitä pidä muutella.ihan tyhmän tuohua värjäillä luontokappaletta. jos koirat näkisivät kaikki värit, varmasti kuolisivat mieluimmin kuin antavat turhia värejä laittaa tahtomattaan turkkiinsa..
- kääpiö
.:DoGi:. kirjoitti:
Sikra, kuule. tuskin mitään mainosta varten koiria tervitsee värjäillä! ihan typerää, koira on luotu sen väriseksi kun se on, eikä sitä pidä muutella.ihan tyhmän tuohua värjäillä luontokappaletta. jos koirat näkisivät kaikki värit, varmasti kuolisivat mieluimmin kuin antavat turhia värejä laittaa tahtomattaan turkkiinsa..
Eiköhän kuule niin koiralle kuin muillekkin luontokappaleille ihminen mukaan lukien voi kamalampaakin sattua! Suuntaa tarmosi johonkin tärkeämpään asiaan, eiköhän asialle selitys ole.
- .:DoGi:.
kääpiö kirjoitti:
Eiköhän kuule niin koiralle kuin muillekkin luontokappaleille ihminen mukaan lukien voi kamalampaakin sattua! Suuntaa tarmosi johonkin tärkeämpään asiaan, eiköhän asialle selitys ole.
kyl se on niin typerän näköstä kun tulee vastaan värjättyjä koiria. ja mitä tarkotat "kamalampaakin sattua"?? eikö tämä ole jo tarpeeksi kamalaa? mistäs sinä sen tiedät.
Näin kerran tv:ssä sellasen viiden minuutin ohjelman, jossa villakoira värjättiin jollain spraylla (jos oikein muistan) neonväriseksi, ihan vain omistajan iloksi. Ei ollut Suomesta, ohjelmassa puhuttiin ranskaa tai englantia.
- jephessu
Neeta kirjoitti:
Näin kerran tv:ssä sellasen viiden minuutin ohjelman, jossa villakoira värjättiin jollain spraylla (jos oikein muistan) neonväriseksi, ihan vain omistajan iloksi. Ei ollut Suomesta, ohjelmassa puhuttiin ranskaa tai englantia.
tosi hauska juttu toi väri homma
- 8l6imjuynh
Siis to-del-la typerää värjätä oma puudeli!!!!
Eikö sitä omaa rakasta koiraa rakasta juuri sellaisena kuin on? Että pitää vielä värjätäkkin!!!! :(
Moisesta pitäisi antaa suomessa eläimenpitokeilto ja päiväsakkoja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- 7+8
ja lopetus
- kikkelikakkeli
minusta ei tuo nyt niin kamalaa ole. tuskin kukaan koiriansa värjää jatkuvasti. ehkä tosiaan ollut jossakin tapahtumassa mukana. tietty saattaahan koira saada jotain allergiaa ja se nyt ei ole hyvä.
paljon pahempaakin kun koirille tehdään. eläinrääkkäys, pentutehtailu ja vielä koirien luonnottomiksi jalostaminen. pientä on joku tilapäinen karamelliväri. tai sievä nuttu koiralla silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673