Ollaa menossa huhtikuun lopulla 16 päivä Kyprokselle Pafosiin hotelliin Aliathon Holiday village.
Kokemuksia? Säätä lupaa 23-25.
Kypros Pafos
3
6182
Vastaukset
- Mape
Moi Tittutatti!
Pafos on hyvä valinta ja Aliathon ihan kiva hotsku. Olin siellä perheen kanssa muutama vuosi sitten lokakuussa. Silloin lämpöä oli 27-31. Ainut huono puoli hotellissa on sen sijainti. Hotellilta on aika pitkä matka kävellä keskustaan kaupoille ja ravintoloihin. Kannattaa käyttää busseja. Ne ovat hyvätasoisia ja kulkevat tiheään.
Menkää ihmeessä katsomaan kuninkaan hautoja ja uimaan Coral Bayhin.
Niihin pääsee Aliathonin vierestä samalla bussilla. Arkeologinen museo oli myös mielenkiintoinen paikka. Takseja ei yleensä suositella. Jotkut ottavat ylihintaa. Tosin meille ei niin käynyt kun taksia tarvitsimme. Nauttikaa lomasta, Pafos on loistava valinta! - tapsa..
Olin viime vuoden marraskuussa samassa hotellissa ja pidin siitä erittäin paljon. Hotellin yhteydessä on hyvä ruokakauppa, mistä saa myös muuta lomalla tarvittavaa, lisäksi pieni grilli, mistä sai herkullisia sämpylöitä eri täytteillä.
Uima-altaita on kaksin kappalein. OK. Hotellin henkilökunta on ystävällistä ja palvelu pelaa. - kypros
Minkälaisia kauppoja Pafoksen keskustassa on? jotain turistijuttuja vai onko ihan vaatekauppojakin? minkä hintaisia taksit ja bussit ovat? Mitä ravintolaa suosittelisitte?
Parin viikon päästä ollaan lähdössä sinne lomailemaan.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423990Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal443616- 703188
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak933057Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no882046- 352008
- 241869
- 311821
- 341810
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231754