Mikä on teiän mielestä parhaan hajusta axea??
AXE Tytöille!!!
14
1279
Vastaukset
- hahah hahaaha
köyhät ostaa axea . . . säästä rahaa ja osta vähän kalliimpaa niin tytötkin tykkää ;)
- joo
AXe on junteille
- Nimetön
Opiskelian tuloilla ei mitään huippu hajusteita osteta.
- .....
Nimetön kirjoitti:
Opiskelian tuloilla ei mitään huippu hajusteita osteta.
noista hienostelijoista...ei se et käyttää lacosten tuoksua, riitä ketään järkevää naista saamaan.
- Ruaaah
No hei, käytän välissä myös bossia, mutta se jotenkin mystisesti on jo haihtunut 3:ssa tunnissa laitoin jälkeen, ainoastaan axe säilyy hyvin.
Hien haju parempi kuin axen?
- on munkin mielipide
jos haluat jotakin tuoksua niin osta kunnon miesten tuoksu jostain stoccalt yms.....
- NoFace
minä ainakin tykkään axen tuoksusta paljon enemmän kun niistä kalliista dödöistä ja miesten hajuvesistä.
mielestäni on jotenkin neitimäistä ostella järkyttävän hintaisia dödöjä ja hajuvesiä, ja itse asiassa niitä käyttävät miehet tuoksuvat minun nenässäni homoille (vaikkei homoissa vikaa olekaan,niin ei homon kanssa myöskään nainen seurustele).
tämä on toki vain minun mielipiteeni. miehen pitää olla mies (=miehen pitää olla naista pidempi, miehellä pitää olla paljon karvoja, miehen pitää olla naista vahvempi, mies ei saa olla kukkakeppi, mies ei saa olla DIIVAMAINEN ja käyttäytyä kuin neiti)- Nimetön
Jos mies puhuisi dödöstä ja partavedestä hajuvesinä niin kyllä se on neitimäistä.
- NoFace
Nimetön kirjoitti:
Jos mies puhuisi dödöstä ja partavedestä hajuvesinä niin kyllä se on neitimäistä.
miesten hajuvesi ei ole sama asia kuin dödö tai partavesi. sain tekstistäsi käsityksen ettet tiennyt =)
- pauliina1
en niistä dödöistä tiedä mut tuo suihlugeeli on ihkun tuoksuinen...aaahh...ihastukseni käyttää sitä...
- Nimetön
Hieno nimi. Perskeles kun en muistanut äsken ostaa kaupasta. Nyt saa haista paskalta huomiseen.
- ...
...
- mie :))
En tajua ku kaikki mollaa "hyi, vähä toi haisee axelle" jne. Mun mielestä axe tuoksuu just ihanalle :D Voi tietty johtua siitäki että on pienestä pitäen joutunu/päässy sitä tuoksua haistelee, ku sattuu olemaa noita isoveljiä.
Mutta ehkä kannattaa keskittyä semmosseeseen aineeseen mikä ittestä tuoksuu parhaalta. Kunhan ei nyt 10 metrin axen tuoksuvana tuu kävellessä perässä niin sitte voi aika rauhassa olla :P - lkdfgdsflgfslk
miksi kaikki käyttää axea..ärsyttää kun kaikki levahtaa sille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411311- 629202
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373609- 403348
- 632723
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722440Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal162268