koiraelämää...

majorica1961

Meidän pikku Chihun puri iso koira kuoliaaksi.me kaikki oltiin (ollaan) niin onnettomia. Apollo (mun toinen koissu) ei halunut olla ulkona ollenkaan, kiire sisälle ja etsiin kaikki paikat. sitten meni paikalleen nukkumaan. ei leikkiä, syöminenkin onnetonta. eihän sellaista voi kauan katella. koira ei ole Chihu.ei koskaan tuu toista Tysonia olemaan olemassa. (itkuks menee taas).
mutta Apollo pitää nyt pennusta vuorostaan huolta.(vaikkakin on itsekin pentu). jos menen Apollon kans yksin ulos niin se haluaa kotiin. ryntää heti pennun luokse. mutta jos pentu on mukana niin sit voi olla iloisena ulkona.
niin siis pentu on Shitzun- Cavaljer King Spanielin sekoitus.
Pojat (17v. ja 23v.) kävivät sen ostamassa. olin kyllä jutellut kasvattajan kanssa muutaman kerran.itse en kerennyt mukaan. kastoivat sen "Lucky":ksi. ihastuivat siihen heti. on siitä meille kaikille ollut jo niin paljon iloa.
Tyson mahtui taskuun helposti pikkusena pentuna.
kyllä sitä kannettiinkin mahalaukussa ja pipon sisällä ja vaikka missä kun oli pikkunen.pyöräkorissa istui mielellään myös. palelikin pikkunen ja kun kesälläkin käytii uimassa niin oli aina pyyhkeet mukana jne.
Tysonista voisin melkein kirjan kirjoittaa.
Oli se niin hellyyttävä, ja niin tosi rakas meille. no , eihän kukaan voi juuri sitä " erikoista rakkautta" tajuta.jokaisella on juuri se oma rakkaus omaa koissua kohtaan, eikö niin?

mutta kun menneelle ei mitään voi tehdä. pakko vaan yrittää mennä eteenpäin. on ajateltava lapsia ja Apolloa.
ajattelen Tyson viimeisiä hetkiä, että tajusiko että... oliko kipuja... sylissäni oli kuitenkin viimeiseen asti.
kirjoittanut oon nyt varmaan tunnin ... eikä ollut tarkoitus kirjoittaa tällaista. vaan siitä positiivisesta. (ei oo niin helppoa).
minä en kuitenkaan jaksa pidätellä tunteitani.

jokainen päivä on minulle uusi ja tuo ehkä jotain hyvää tullessaan.

nyt iloitsen Apollosta ja Lyckysta.

Kuitenkin:
kun menen ulos molempien kanssa niin jos tulee vastaan aggressiivisia koiria niin saan "paniikki" oireita. sydän alkaa hakkaamaan enkä tiedä mihin juoksen. siis jos isokin koira on rauhallinen niin on OK. mutta kun joillakin on isoja koiria jotka hyppää kohti ja murisee ja haukkuu "raivona" niin tulee se paniikki.
en tiedä tosiaankaan olenko siis enää "hyvä" koiranomistaja? jos koirat vaistoaa minun paniikin niin alkavat pelkäämään toisia koiria.
yritän todella olla rauhallinen mutta jos sydän lyö tuhatta ja sataa niin????
pitäisköhän mun luopua näistä koirista ettei niistä tulis hermoheikkoja???? nimim: Katkera Majorica.

yritän kyllä olla olematta katkera ja mennä eteenpäin... mutta en lupaa.. hauskaa koirakevättä !!!!

8

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itkettää myös tuo Tysonin tarina.
      Tuohon kamalaan kokemukseesi ei auta muu kuin aika. Kyllä sä kohta taas olet ihan "normaali" hyvä koiranomistaja. Eihän tollasesta järkytyksestä ihan hetkessä selvitä.
      Luulen että tuokin auttaa askeleen eteenpäin kun kirjoitit ja purit tuntemuksiasi tänne.
      Jaksamista sulle, kyllä ne muistot sitte pikkuhiljaa haalistuvat..

• Helmi-Kirppu

Aikansa tuo surutyö vie,voisitteko ulkoilla paikassa missä ei nyt olisi niitä isoja koiria jos pääsisit eroon tuosta pelosta vähitellen,reippain mielin ulkoilemaan vaan sehän se pitää koiran kuin omistajankin mielen virkeänä.Kaikkea hyvää sinne teille.

• kamalaa tekstiä

tsemppiä suruunne

• :(((

No, eiklöhän tuo ole kymmenessä vuodessa hieman laantunut....anteeksi 11 vuodessa.

• Lukija

Onko pakko kaivaa nuita vanhoja viestejä ja repiä haavoja auki.

• no pöh pöh
        :((( kirjoitti:

No, eiklöhän tuo ole kymmenessä vuodessa hieman laantunut....anteeksi 11 vuodessa.

osaatko laskea? seitsemän vuotta

• se on avuuutonnnnnn
        no pöh pöh kirjoitti:

osaatko laskea? seitsemän vuotta

Se on tolla huippu kone kirjottajalla huippua tuo lasku taitokin :) :) DDDDDDDDDDD

• VOI WEEEEEEE MUMMO
        :((( kirjoitti:

HYVÄ !!!!!!!!!!!!

SÄ OOT HUIPPU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JUHUUU 11 VUOTTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe