Morsiuspuvun VÄRI

Paradise

Helou

Nykyäänhän on monenvärisiä pukua naisilla (siis morsiamilla)...ei ole niin tarkkaa että puvun pitää olla justiinsa eikä melekeen valkoinen.

Minkäsvärisiä/sävyisiä pukuja teillä on tiedossa suureen hetkeen?

Valkoinen tai esim. kermanvalkoinenhan ovat kyllä todella kauniita ja perinteisiä värejä, mutta harvalleppa ne sopii...ja eikös se ole niinkuin viattomuuden ja puhtauden väri? Eipäs tässä niin "puhtoinen" ole! ;) Ajatuksena on lilan sävyt...

Entäpä teillä?

8

1210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että periaatteesta

en mene valkoisessa naimisiin, kun en ole enää neitsyt. Jotain herkkää malvan, laventelin, kissankellonsinisen tyyppistä sekoitettuna pehmeänvalkoiseen. Sellainen joka sopii mun kalsedonisormuksen ja korujen väriin. Vaiko sittenkin ruusukvartsi... Voihhhh... :)

• pumpulihääpäivä tulossa

oli omissa häissäni hempeän vaalean sininen puku joka mielestäni oli todella kaunis. Eikun rohkeasti vaan kokeileen...viime aikoinahan on ollut viimeistä huutoa, että yläosa esim. korsetti on värillinen ja hame osa on sitten valkoinen tai kerma.

• minullakin

oli omissa häissäni vaaleansininen satiininen iltapuku-unelma. Valitsin sen siksi, että halusin jotain erilaista sekä käytännön syistä; siinäpä on nyt puku tuleviin juhlatilaisuuksiin useamminkin käytettäväksi. Ja erityisen mukava se on pukea päälle jatkossakin valtavan tunnearvon takia :)

Tulevat morsiamet: valitkaa vain rohkeasti juuri se puku joka teitä miellyttää ja jossa tunnette itsenne luontevaksi, värillä ei ole väliä! :)

• Onnellinen
        minullakin kirjoitti:

oli omissa häissäni vaaleansininen satiininen iltapuku-unelma. Valitsin sen siksi, että halusin jotain erilaista sekä käytännön syistä; siinäpä on nyt puku tuleviin juhlatilaisuuksiin useamminkin käytettäväksi. Ja erityisen mukava se on pukea päälle jatkossakin valtavan tunnearvon takia :)

Tulevat morsiamet: valitkaa vain rohkeasti juuri se puku joka teitä miellyttää ja jossa tunnette itsenne luontevaksi, värillä ei ole väliä! :)

Minulla itselläni oli lilan sävyinen kaksiosainen puku kun meidät vihittiin, yläosana oli toppi johon olin lisäksi hankkinut samäasävyisen liinan ja alaosa oli puolipitkä hame, pitkää hametta en edes harkinnut koska olen itse aika lyhyt niin se ei minulle sovi.

Asu oli mielestäni kaunis ja kovasti kehuja saikin vaikka erilainen olikin.

• päälleni
        Onnellinen kirjoitti:

Minulla itselläni oli lilan sävyinen kaksiosainen puku kun meidät vihittiin, yläosana oli toppi johon olin lisäksi hankkinut samäasävyisen liinan ja alaosa oli puolipitkä hame, pitkää hametta en edes harkinnut koska olen itse aika lyhyt niin se ei minulle sovi.

Asu oli mielestäni kaunis ja kovasti kehuja saikin vaikka erilainen olikin.

kahden viikon päästä mekon joka on oranssia silkkiä ja päällä poltettu oranssi organza. Puvussa on mustaa tylliä mikä kurkistaa niin hihan suista kuin helmasta. Valkoista en voi pukea kun olen jo kolmen lapsen äiti ja olen heidän isänsä kanssa menossa vihille.

• häissä

morsiamella oli yksivärinen fuksianpunainen silkkimekko, joka oli juuri polven alapuolelle ja alta tuli tylliä. Aivan iiihana! Maksoi kuulemma 129 e.

• Lelea

Haaveena on tummanpunainen, hieman hohtava väri. Mutta kaikki "vanhemmat" ihmiset kauhistelee tätä värivaihtoehtoa. Minusta kun se olisi niin kaunis ja sopii minulle ja on minun lemppariväri muutenkin.

Voi kun uskaltaisi vaan pitää oman päänsä... Mutta olis se kiva kirkossa että ihmiset ihastelisivat meitä eikä ainoastaan kauhistelis väriä!

• väristä
        Lelea kirjoitti:

Haaveena on tummanpunainen, hieman hohtava väri. Mutta kaikki "vanhemmat" ihmiset kauhistelee tätä värivaihtoehtoa. Minusta kun se olisi niin kaunis ja sopii minulle ja on minun lemppariväri muutenkin.

Voi kun uskaltaisi vaan pitää oman päänsä... Mutta olis se kiva kirkossa että ihmiset ihastelisivat meitä eikä ainoastaan kauhistelis väriä!

Eiköhän niitä ihmisiä löydy aina häistä kuin häistä, joiden mielestä puku/väri on täysin väärä morsiamelle. Hääpäivä on SINUN suuri päiväsi, ja SINÄ ITSE päätät, mitä haluat päällesi pukea, eivät vieraat. Pääasia että tunnet olosi luontevaksi puvussa, jota kannat. Joten toteuta vain rohkeasti unelmasi! Ja luulen, että tuohon päivään sisältyy niin paljon muutakin ohjelmaa, ettei yksi puvunväri jaksa kauaa ihmisiä kauhistuttaa :)

Onnea!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      50
      4157
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      67
      3817
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3338
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3250
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      95
      2243
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2158
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2019
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      2009
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1989
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1894
    Aihe