Miksi kännyköissä pitää painaa "lähetä" ennen kuin viesti lähtee. Miksi puhelin ei voi vain tajuta, milloin viesti on hyvä ja sen on aika lähteä.
Tulkaa nyt joku painamaan mulle tota "lähetä"-nappia! Itse en siihen tunnu kykenevän. Niin monta kertaa oon jo ihastukselleni viestin kirjottanut, mutta aina rohkeus pettää, kun se pitäis lähettää.
Onkos muilla käynyt näin?
Poistun taas kirjoittamaan uutta viestiä, jos vaikka vahingossa lähettäisin sen.
Sinä ihastukseni, et vielä ole saanut viestiäni, mutta älä syytä siitä minua, syytä kännykkävalmistajia. Viesti odottaa kirjoitettuna, kun vain puhelin tajuaisi sen lähettää.
perhanan "lähetä"-nappi.
9
1416
Vastaukset
- sinun...
viestiäsi. Mitä sinä haluaisit mulle kertoa, ehkä se täällä on helpompaan?
- muutaman kerran
on tullut se tehtyä..
- napit...
Ainoa vaihtoehto on jättää sms-viestit kirjoittamatta. Onnistunut tähän asti...
- kuitenkin
painaa sitä nappia - vaikka silmät kiinni.
sitä nappia nyt!
kerrankin kekseliäs selitys sille ettei saa laitettua viestiä jollekin :D- fifty-fifty, vaihtoehtoina
lähetä tai lähetä heti - yleisökin huutaa "lähetä-lähetä-lähetä!!". Sinuna kyllä lähettäisin..
- ;))
paina sitä lähetä-nappia. painat vaan, ihan äkkiä...sit se on ohi. Sanot vaikka itelles että painoit ihan vaan hetken mielijohteesta, jos se helpottaa, mulla se ainaki helpottaa oloa ku ei tiedä kannattiko vaiko eikö jokin viesti lähettää perille asti. ;)
- neuvoja
anna mennä... anna mennä... anna mennä...
- koutsi
Sä voit kuule harjotella tota viestien lähettämistä.
Teet vaikka harjoitussohjelman, jossa lähetetään joka päivä 5 viestiä erilaisissa olosuhteissa. Silmät kiinni, veden alla, ilmassa, puussa, maan alla, enon venevajassa ja Fidel Castron sängyn alla.
Parin viikon tiukan treenauksen jälkeen kokeilet lähettää ihastuksellesi viestin ja vakuutan, että onnistuu helposti ja voit tuulettaa voittajana \0/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959