Juu tuota huomasin että fuden crossi mopoa aletaan tuoda suomeen..mitäs tykkäätte? onkohan se samaa paskaa laatuu kun skootterit..ja aika rumakin se on.. on vasten minun periaatteitani alkaa ostaa halpaa paskaa mutta ajattelin ostaa semmosen käytettynä pihamopoksi..saakohan siihen edes viriosaa muuta kun lortto ja välit= =D ja kotitehty tehari =P
Fuden krossi mopo
4
628
Vastaukset
- ............
kone-glanssil on samanlainen mopo gy50 tos fudes on vaan rumempi maski ja on kalliimpi.
- ...saako
Jaa että saako Honda Monkeyn moottoriin virosia? kopiohan tuo on, mutta viritysosavalikoima on reilusti laajempi, kuin mihinkään muuhun moottoripyörän/mopon moottoriin maailmassa.
- Factor21
Juu sen mä oon tienny että mankista on tehty kopioita tuhottomasti mutta sitä en tiennyt että fide on myös kopioinut moottorin crossi mopoon
- ............
Factor21 kirjoitti:
Juu sen mä oon tienny että mankista on tehty kopioita tuhottomasti mutta sitä en tiennyt että fide on myös kopioinut moottorin crossi mopoon
kannattais kyl ostaa toi kinroad gy50 se on halvempi siin on hienompi maski ku siin fudes muute se on iha samanlainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373655Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak812658- 351728
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801670- 281497
- 151465
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231454- 281438