Onko kukaan ollut ko. hotellissa?
kreeta/platanias/blue star jasmine village
3
771
Vastaukset
- kreeta ja hannu
Joo, käytiin pari vuotta sitten Kreetalla, ja oltiin Plataniaksessa, mutta eri hotellissa. Siellä ei ollut uima-allasta, joten käveltiin Jasmineen.
Komea, iso kompleksi. Siisti ainakin ulkoapäin. hieno uima-allasalue ja matkatoimiston toimistot samassa yhteydessä.
Muuten Platanias oli pettymys. Pikku paikka on ihan OK, mutta kun sitä hallitsee yksi suuri, rannan suuntaan kulkeva katu jossa olematon jalkakäytävä - ja silti kaikki suuret rekatkin kulki sitä pitkin. Aika vaarallista.
Ranta tuulinen, hyvä hiekka.
Hania lähellä - tyypillinen kreikkalainen kaupunki. Käykää ihmeessä Georgiopoulissa jonkin matkan päässä. Se oli tosi soma ja tosi pieni kalastajakylä. Mentiin bussilla.
Ihmiset ihan ystävällisiä plataniaksessa. Korkeita mäkiä, vähän tasaista. Siksi ja tien takia ei ihan ihannepaikka lasten kanssa...
Mutta nauttikaa lomasta- paljon huonommissakin paikoissa ollaan oltu!- Panzer
Kylän ohi on moottoritie, joten "kaikki rekat" kulkee sitä kautta. Tervemenoa Plataniakseen.
- Äiti, isi ja monta mukeloa
Meidän perhe oli siellä pari vuotta sitten. Hotelli oli siisti, uima-altaat hyvät, palvelu ystävällistä, hotellin oma kauppa auki lähes aina, altaiden ympärillä tilaa ja tuoleja riittävästi auringon ottoon, ja mitähän muuta. Me viihdyimme hyvin. Pidimme myös Plataniaksesta kaupunkina, pieni ja helppo hieman isompien lasten liikkua itsekseenkin. Rantaan oli lyhyt matka, kävellen noin 10 minuuttia.
Hyvää lomaa teille jos olette sinne menossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161