apuva wind wakeriin

drandula

hankin tässä game cuben ja kyseisen pelin pari päivää sitten. olen jumittunut yhteen kohtaan siinä kun on vienyt kaikki kristallit paikoilleen ja mennyt sen vedestä nousseen rakennuksen sisälle. joitakin ihme kiviukkeleita pitäisi johdattaa paikoilleen, nii että miten sen toisen saa, kun on vienyt ekan ja saanut uuden jutun siihen sauvaan(oliko se wind waker, ei nyt muista)
, kun näyttää siltä, että se on mahdoton(pitäisi saada jotain painikkeelle,jotta silta ilmestyy jolla siirtäisi sen kiviäijän).
siis auttakaa minua mahdollisimman pian ja kiitokset etukäteen.

6

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • the_legend_of_zelda

Elikkä kun saat patsaan liikkeelle mene itse sen napin päälle. Sitten soitat sen uuden melodian (command melody)ja saat itse ohjata patsasta. Meet sen kanssa sillan yli ja palaa takasin Linkiksi. Sit vaan jatkat etiä päin...

Nää viestit kannattaa muuten laittaa zelda palstalle.

• drandula

... aikaisemmin viestiä vahingossa kun esittelin sitä uutta melodiaa pikkuveljelleni sen lähellä.
        joo, kyllä mun kai pitäisi sinne lähettää, mutta kun aattelin kun wind waker on cube peli nii kai ei haittaa jos laitan sen tänne.
        mulla on uusi ongelma, oon saanut master swordin ja päihittänyt sen jättilinnun, vienyt tetran(zeldan) sinne veden alle ja nyt pitäisi vai mennä niihin temppeleihin, eli miten niihin pääsee tai onko se ensin ne triforcen palat ensin?

• the_legend_of_zelda
        drandula kirjoitti:

... aikaisemmin viestiä vahingossa kun esittelin sitä uutta melodiaa pikkuveljelleni sen lähellä.
        joo, kyllä mun kai pitäisi sinne lähettää, mutta kun aattelin kun wind waker on cube peli nii kai ei haittaa jos laitan sen tänne.
        mulla on uusi ongelma, oon saanut master swordin ja päihittänyt sen jättilinnun, vienyt tetran(zeldan) sinne veden alle ja nyt pitäisi vai mennä niihin temppeleihin, eli miten niihin pääsee tai onko se ensin ne triforcen palat ensin?

Ootko jo hankkinut sen teleporttaamis melodian? Jos et oo ni etsi mereltä sellanen suuri pyörremyrsky ja kun se alkaa imee sua niin ammu sitä jumalaa nuolella kolme kertaa, niin se opettaa sulle sen laulun tai mikä onkaan.

Sitten ku saat sen, niin teleporttaa Mother&Children saarelle ja saat tuli ja jää nuolet. Sitten mene joko tuli- tai jääsaarelle (siis molemmilla on käytävä) ja ammu siihen nuoli (jääsaarella tulinuoli lohikäärmeen päähän ja tulisaarella jäänuoli laavavirtaan). Kun pääset saarille hae tavarat arkuista ja poistu, mutta pidä kiirettä koska siinä on aika. Saat niiltä saarilta voimarannekkeet ja rautasaappaat (en muista kummalta saa mitäkin).

Sit voit nostaa sen ison kivipään toiselta temppeliltä ja mennä sinne. Voit nyt mennä myös tuulitemppeliin koska rautasaappailla varustautuneena voit kävellä sille puhaltavalle päälle ja lyödä sen rikki sillä isolla vasaralla.

Toivottavasta oli apua.

• drandula
        the_legend_of_zelda kirjoitti:

Ootko jo hankkinut sen teleporttaamis melodian? Jos et oo ni etsi mereltä sellanen suuri pyörremyrsky ja kun se alkaa imee sua niin ammu sitä jumalaa nuolella kolme kertaa, niin se opettaa sulle sen laulun tai mikä onkaan.

Sitten ku saat sen, niin teleporttaa Mother&Children saarelle ja saat tuli ja jää nuolet. Sitten mene joko tuli- tai jääsaarelle (siis molemmilla on käytävä) ja ammu siihen nuoli (jääsaarella tulinuoli lohikäärmeen päähän ja tulisaarella jäänuoli laavavirtaan). Kun pääset saarille hae tavarat arkuista ja poistu, mutta pidä kiirettä koska siinä on aika. Saat niiltä saarilta voimarannekkeet ja rautasaappaat (en muista kummalta saa mitäkin).

Sit voit nostaa sen ison kivipään toiselta temppeliltä ja mennä sinne. Voit nyt mennä myös tuulitemppeliin koska rautasaappailla varustautuneena voit kävellä sille puhaltavalle päälle ja lyödä sen rikki sillä isolla vasaralla.

Toivottavasta oli apua.

...tietää missä jääsaari on kun olen jo löytänyt tulisaaren ja saanut voimarannekkeet.kerro siis vaikka kartan mukaan, esim. kolmas ruutu oikealta ja neljä alhaalta missä jääsaari on.

• neko_mimi_3

mul on wind wakerii (zelda keskustelu) koodi sivusto peli veto ohje kerron ossan (jos sulle ei oo sit viel) jos kerrot mite legend of zelda: four swordii cubelle. 5 tai 6 level en muista kerron sit ku muistan! =D vastaa nopee pliz!

• the_legend_of_zelda

Kyseinen saari sijaitsee kartalla kohdassa viides vasemmalta ja toinen alhaalta.

Luulempa että oot jo päässy pitemmälle, koska tää vastaaminen kesti hiukkasen kauan.

Kannattaa muuten tsekata tämä:
      http://www.freewebs.com/lapipeluu/WW.html

Sieltä löytyy läpipeluuopas josta oli paljon hyötyä kun pelasin ite tota peliä.

Jos kuitenkin tulee vielä ongelmia niin kysele vaan rohkeesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      29
      3245
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      23
      1528
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe