Sinä ojensit minulle ruusun,
taikka vain kuvan siitä.
Merkitys kuitenkin sama,
etäisyyshän sen esti.
Ei sellainen kuin etsin; kerroit.
Etsit enemmän, useampaa.
Minulle kuitenkin juuri täydellinen.
Yksi ruusu ja yksi tunne.
En siis ole mitä vain.
Ruusu
6
303
Vastaukset
- Villi mies
Sinulle, huulteni värinen ruusu= suudelma
- Lady
vai suudelma.. :) ;)
- CliMbER
Niin ruusu,
kuvani siitä -
saattoi se olla auringonkukkakin
Mut jos haluut on se Ruusu
Ojensin sen sinulle
Mitä oikein ajattelet,
luuletko toista mitä todellisuus on, mitä enemmän etsisin - enemmän rakkautta, enemmän mitä, vain enemmän sanoja kirjoitettavaks,..
Sinä olet tuo ruusu silmissäni, suuri osa elämääni vaikket siihen haluaisikaan kuulua, kysyn taas miks, miks täytyis elon kulkea polkua suunniteltua, olla poikkeamatta kylään hyväntahtoisten, olla poikkeamatta silkasta uteliaisuudesta,..
En kertonut viel mitään, etäisyys, sitä ei välillämme ole, on vain harmillisen pieniä väärinkäsityksiä tunteiden tulkinnassa, os tarkoitat eleideni vähyyttä silloinkun olisit lähestyä saattanut, poistuin vain, ehkä väärin ymmärsin, ei tavatonta, et leikitellyr minulla?
Kysyi joku eilen onko hän joku lintu vai kala
Olin menettää yöuneni...
Kunpa sä sen näkisit, ei oo aina helppo elämä mun
Kysyisit edes kerran miks olen tällanen kun oon
Vai väistämmekö molemmat kohtaloa erinomaisesti alinomaa?? Lopunelämäämme?- Lady
tähän en mitään sano, sanojasi omillani pilaa. Kiitän kauniisti niiaten :)
- Helmikankare
Runosi oli lyhykäisyydessään täydellinen.
- Lady
:) täydellistä aina etsiä saa, tuskin tämäkään .. hiukan tuo loppu karahti kiville, kyllähän tiedän etten ole mitä vaan :) mutta kiva että pidit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411301- 629162
- 1375455
- 1443754
- 753690
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403348
- 612713
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722430Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal152249