On taas käynyt kato viesteissä, mikähän lienee nyt ollut syy sensurointiin? Pitää sanoa että kuulun minä myös siihen ryhmään joka ihmettelee tämän alueen valvojan tiukkapipoisuutta. Mun mielestä ei viestejä pitäisi poistaa kuin siinä tapauksessa että niissä on jotain törkeätä, ei ihan pienistä tarvitsisi poistaa, ei kai täällä mitään "hienohelmoja" olla... Ja jos jossain viestissä on jotain arveluttavaa, niin eikö voisi sensuroida vain sen kohdan?...
Laitoin tämän tänne, kun en voinut tai ainakaan en saanut näkymään poistetussa viestiketjussa...
Jaahas!!...
8
1264
Vastaukset
- lily
totta mitä tinni-tunni kirjoitti, tosin itse kirjoitan tänne niin harvoin, etten osaa sensuroiduista jutuista sanoa muuta, kuin että valitus on käyttäjien taholta kova.
jos tiukkapipoisuus on totta, on se kumma, että täällä saa olla deittiviestejä ja kaupan päällisiksi monta kertaa viikossa ilmestyvä ilmoitus ilmaisista kuvista ja videoista, ilman mitään tarkkaa viestiä mitä linkki pitää sisällään. lisäksi se taitaa olla täysin sääntöjen vastaista, sillä eikös ko. viesti ole suomi 24:n viestejä koskevan säännöksen "keskustelussa ei saa: markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua" vastainen.
toivoisin, että tiukkikseksi kuvattu palstan seriffi todella sitten hoitaisi hommansa myös tällä saralla ja jättäisi turhat viestienpoistot väliin. tottahan se on, että harva täällä niin henkilökohtaisesti viestejä ottaa, jollei täysin kunnianloukkaukseksi mene.
(ts. yritän sanoa, että sääntöjenrikkojat ehdottomasti pois, mutta olisi syytä miettiä, onko viestit todella niin loukkaavia, että ne pitää poistaa) - tarpeen täällä
Kyllä palstan sefu poistaa noita asiattomia linkkiviestejä kun ehtii. Ehtisi vaan useammin. Mutta siis hyvä että täällä on tiukka linja.
Mieluummin vähän liian tiukka linja kuin sellainen alatyylinen taso, mikä monissa muissa keskusteluissa vallitsee. Eli kiitokset Macille jälleen kerran.=)- kyllähän
se on parempi että täällä kysellään vaan mitä teetä lesbot juo ja onko pikkurillisormus merkki lesboudesta. Sit ei kenenkään tarvitse ajatella liikaa.
- outo
kyllähän kirjoitti:
se on parempi että täällä kysellään vaan mitä teetä lesbot juo ja onko pikkurillisormus merkki lesboudesta. Sit ei kenenkään tarvitse ajatella liikaa.
Must tääl on kyllä vähän liian tiukka sheriffi. Eikö täällä muka saa laittaa linkkiä toiselle sivustolle? Ainakin kaikki linkit ollaan poistettu eli näköjään ei :(
- Seksi palstaa..
Täällä sensuroidaan asiallisetkin kirjoitukset elleivät ne edusta lessus rules sertifikaattia yksi yhteen oikeaoppisesti. Se ei näytä olevan palvelun tarjoajan maan tapa seksi palstalla on jo keskustelusaitit pervoja ja niillä saa melskata kaikki ketkä vain kehtaavat.
Tämä shevu isoäiti täällä vain vartioi uutta uljasta napero lessu sukupolveaan...mistä niitä oikein sikiääkään....
Hänet pitäisi siirtää sinne seksi puolelle ehkä hän saisi ne iljetyskirjoitukset sillä puolen hanttiin.
Ja Shevu tämä oli positiivinen kehu näinkin negatiivisen katsantokannan omaavalta nihilistiltä. - Pir
Minä arvostan mactansin poistolinjaa. Muistan ne shefuttomat ajat, aika kauheita. Jos halutaan, että foorumi kehittyisi aidosti ihmissuhdepalstaksi, sellaiseksi, jonne aremmatkin uskaltautuvat, jossa herkistä ja tuskaisistakin asioista voisi puhua, ei ole mitään mieltä avata sitä vakiohäiriköiden vapaaksi hyökkäystantereeksi. Sieltä kun homoseksuaalit on aina kivan helppo löytää, jos tekee mieli taas ilkeillä, pyörittää vähän aikaa tornadoa ja nauraa käkättäen hypähtää näyttämään työpaikalla sivistynyttä kunnonkansalaisen naamaa tai rääkkäämään joitain muita.
Pidän myös suomenkielestä, joten ylenpalttinen v*tunviljelyslangi tympäisee. Tämä on makuasia, ja minun makuni on tämä. Hyvä mac!
Jos tarkoitat uusinta aloitusta hedelmöityshoitokeskustelusta, niin minäkin olin siihen kirjoittamassa kesken poiston. Sai poistaa, ei tule ikävä, tätä on jauhettu niin maar perusteellisesti, eivätkä mammat ja heteroisät ole pystyneet aivoittelemaan mitään sellaista, mitä eivät jo olisi kymmenesti inttäneet, ja inttävät edelleenkin ketjuissa. Homma vaikuttaa masinoidulta. Tosin sinun ja muiden "myönteisten" perusteluita lukee mielikseen, todella hyviä.- tinni-tunni
mieltä että suoranaisen törkyn saa poistaa, mutta se on harmi kun näyttää menevän koko viestiketju samalla... Mun mielestä voisi olla joskus poistamatta jotain vähän vahvempaa ilmausta jos se ei ole suoranaista "v*tunviljelyslangia". Mutta tämähän on tietysti vain minun mielipiteeni.
Tinni-Tunni - miiiiiiu
tinni-tunni kirjoitti:
mieltä että suoranaisen törkyn saa poistaa, mutta se on harmi kun näyttää menevän koko viestiketju samalla... Mun mielestä voisi olla joskus poistamatta jotain vähän vahvempaa ilmausta jos se ei ole suoranaista "v*tunviljelyslangia". Mutta tämähän on tietysti vain minun mielipiteeni.
Tinni-TunniEi ole seriffin vika, että hän joutuu poistamaan koko ketjun yhden asiattoman viestin takia. Osoittakaa valituksenne sinne minne ne kuuluvat: ylläpidolle. Foorumeiden koodausta pitäisi muuttaa siten, että yksittäisen viestin poistaminen olisi mahdollista.
Täällä on ihan hyvä sefu, kovasti kiitoksia hänelle, että yhä vain meitä jaksaa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458