NONI-TIIVISTE ?

tietämätön utelija

kuulin vast`ikään että markkinoilla on Noni-tiivistettä ?
parantaa kuulemma kaikki vaivat ?
mitä se on ja mistä saa ?
KIITOS, olen psoriaatikko ja kiinnostunut kaikesta mahdollisesta avusta.

32

5415

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olli Lind

Suomessa ei ole kaupan nonitiivisteitä, koska elintarvikeviraston kannan mukaan pelkkä mehun lupa ei sisällä tiivisteen lupaa. Siksi niistä tarvitaan eu:n uuselintarvikehyväksyntä.

Omaan käyttöön voi hankkia tiivisteitä esim. Enliven -yhtiön jälleenmyyjiltä.

Proriasista niin kuin ei mitään muutakaan parantumatonta sairautta noni ei paranna, vaan se poistaa tai vähentää oireita.

Prosiasiksen oireiden merkittävä lieveneminen tapahtuu usein vasta 3-4 kuukauden nonin käytön jälkeen eli se tapahtuu hitaammin kuin muut muutokset.

Mutta mehuja ja kapseleita on saatavissa ja ne ovat yhtä hyviä.

Olli
      [email protected]

• maailman suurin ihme

Nonia on tällä palstalla markkinoitu niin monesti, että eiköhän riitä. Kannattaa hakusanalla kelata ketjuja taaksepäin, jos on kiinnostunut tuosta kalliista ihmeaineesta, joka kuulemma parantaa aidsinkin :-)

Verkostomarkkinoijat täällä hyökkäävät nyt heti kimppuun....

• annapalaa1234

Olisi kovinkin ystävällistä jos seuraavan kerran kuulet nonin parantavan- aidsin, niin kerro tälle myyjälle että hän lopettaisi toiminnan välittömästi.
        Sen jälkeen vasta pyydä häntä menemään rautakauppaan ja hankkimaan hamppuköyttä itselleen.

Kyseessä on kuitenkin ravinnonlisä.

• paranna

vaan kyllä totuus on että "luonto" voi helpottaa elämää ja se kai on tarkoitus niin lääkkeillä kuin "nonillakin" eli helpottaa ihmisen oloa ja vähentää sairauden oireita.

Jos elämä helpottuu esim. nonilla niin miksi sitä ei käyttäisi vaan pitäisi vaan kärsiä?

Itse kokeilen nonia nyt kroonisiin kipuihin ja "henkiseen väsymykseen" ja jos ei helpota niin sitten ei ja lopetan.

Et silleen :)

• onnellisessa
        paranna kirjoitti:

vaan kyllä totuus on että "luonto" voi helpottaa elämää ja se kai on tarkoitus niin lääkkeillä kuin "nonillakin" eli helpottaa ihmisen oloa ja vähentää sairauden oireita.

Jos elämä helpottuu esim. nonilla niin miksi sitä ei käyttäisi vaan pitäisi vaan kärsiä?

Itse kokeilen nonia nyt kroonisiin kipuihin ja "henkiseen väsymykseen" ja jos ei helpota niin sitten ei ja lopetan.

Et silleen :)

asemassa, kun saat itse päättää, otatko Nonia vai et. Minä en saanut päättää, kun ennen leikkausta ja leikkauksen jälkeen yhtenään työnnettiin verenohennuspiikkejä vatsaan. Veritulpan pelossa nykyisin kaikki lääkitään. Ne jotka saavat haitallisia vaikutuksia, saavat yhteisen pelon vuoksi kärsiä vaivansa. Kauhulla odotan, koska kaikki päätetään piikittää diabetesta vastaan sen vuoksi, että niin moni jo sairastuu siihen.

• Sinähän

Sinähä se täällä aina hyökkäilet. Mitä se Sinulle kuuluu, mitä kukakin haluaa kysyä ? Onko sinulla joku määrääjäsyndrooma, joka puskee työntämään kuonosi joka paikkaan, mikä ei sinulle kuulu ?

Yritätkö taas esittää köyhyyskilpailujasi ?

• relaa jo!
        Sinähän kirjoitti:

Sinähä se täällä aina hyökkäilet. Mitä se Sinulle kuuluu, mitä kukakin haluaa kysyä ? Onko sinulla joku määrääjäsyndrooma, joka puskee työntämään kuonosi joka paikkaan, mikä ei sinulle kuulu ?

Yritätkö taas esittää köyhyyskilpailujasi ?

Minä en tällä palstalla juuri edes käy, mutta tota NONIMARKKINOINTIA ei voi olla huomaamatta.

Luontaistuotteista olen toki kiinnostunut, mutta humpuuki on erikseen. Kehotin lukeemaan edellisä linkkejä, enkä olemaan kysymättä jostain. Mitä sanaa et ymmärtänyt?

Määrääjäsyndorooma? Sinulla se tuntuu olevan, kun närkästyt jonkun ihmeaineen takia, josta ei saa kirjoittaa, että se on kallis. Niinhän noissa ketjuissa todetaan. Köyhyyttä on ostaa ilman mitään kritiikkiä jotain ihmeainetta, siis HENGENKÖYHYYTTÄ.

• pelastaja!
        annapalaa1234 kirjoitti:

Olisi kovinkin ystävällistä jos seuraavan kerran kuulet nonin parantavan- aidsin, niin kerro tälle myyjälle että hän lopettaisi toiminnan välittömästi.
        Sen jälkeen vasta pyydä häntä menemään rautakauppaan ja hankkimaan hamppuköyttä itselleen.

Tällasia ovat jotku huru-ukot kirjoittaneet. Minä ainakin uskon noniin, vaikka vaikutuksia ei vielä näy. Ei kai sitä muuten niin mainostettaisi, jos ei totta olisi ne väitteet.

---------------------------------

Vuosisadan huijaus NONI
        Kirjoittanut: Noni huijaus 13.5.2005 klo 17.09

Kyllähän tää noni huijaus lähentelee jo aika huippua. Tuotteessa on vaan 15% ns. hedelmälihaa tavallisen puun hedelmästä ja vettä sekä syteettisiä aineosia ja myydään 60 euron litrahintaan!!!!!!!!!!!

----------------------------------------------

Ei kannata uskoa näihin ymmärtämättömiin väitöksiin. Yhdellä noni-sivulla oli lista, jossa vaikutus oli melkein 100 % jokaiseen sairauteen. Se oli testattua tietoa..

• veren ohentaminen
        onnellisessa kirjoitti:

asemassa, kun saat itse päättää, otatko Nonia vai et. Minä en saanut päättää, kun ennen leikkausta ja leikkauksen jälkeen yhtenään työnnettiin verenohennuspiikkejä vatsaan. Veritulpan pelossa nykyisin kaikki lääkitään. Ne jotka saavat haitallisia vaikutuksia, saavat yhteisen pelon vuoksi kärsiä vaivansa. Kauhulla odotan, koska kaikki päätetään piikittää diabetesta vastaan sen vuoksi, että niin moni jo sairastuu siihen.

nyt muotia? Tuleehan siitä turhaa verenvuotoa kudoksiin ja kipulääkkeiden tarve kasvaa. Nonista saattaisi hyvinkin olla apua. Sitä ei kukaan pakkojuota sinulle eikä sitä veloiteta yhteisistä verovaroista. Nonin nauttiminen ja siitä hyötyminen perustuvat vapaaehtoisuuteen.

• reseptilääkkeenä
        annapalaa1234 kirjoitti:

jos se on niin tehokasta kuin väitetään. Eikö tämä Noni-huiputus ikinä lopu?

• usko loppuvan
        reseptilääkkeenä kirjoitti:

Huiputetut nauttivat Nonista ja muut seuraavat kateellisena sivusta.

• Kasthaus
        reseptilääkkeenä kirjoitti:

Heh, heh apteekissa. Miksi yrität väittää asioita, joista et tiedä enempää, kuin pässi pernajasta ?
        Nonia on myyty apteekissa vuodesta 1999 alkaen. Paina se sinne pässin kalloosi jo vihdoinkin.

• Siinäpä se
        veren ohentaminen kirjoitti:

nyt muotia? Tuleehan siitä turhaa verenvuotoa kudoksiin ja kipulääkkeiden tarve kasvaa. Nonista saattaisi hyvinkin olla apua. Sitä ei kukaan pakkojuota sinulle eikä sitä veloiteta yhteisistä verovaroista. Nonin nauttiminen ja siitä hyötyminen perustuvat vapaaehtoisuuteen.

Mutta kun lusmuilija haluaakin elää yhteiskunnan varoilla, sen on pakko yrittää vastustaa keinoja, mitä ovat tehokkaita, koska syyllisyys omast lusmuilusta painaa mieltä. Silloin se ei voi sallia toisillekkaan löytää apua mistään.

• tämä muoti
        veren ohentaminen kirjoitti:

siis kenelle se ei sovi. Se tässä kismittää, että saa kärsiä turhan päiten, kun siellä hospitaalissa kenellekään ei juolahtanut mieleen, että se mikä sopii yhdelle, ei enää käykään toiselle. Haavan vuotaminenkaan ei tahtonut lakata millään, veressä olivat peitot, lakanat, tyynyt ja verta sen kun ohennettiin aina vain lisää. Kahkolta tuntuu nyt koko touhu, mutta minkäs teet, kun säännöt on sääntöjä. Tämän verenohennusreissun (pointti oli aluksi toinen) jälkeen on ollut sen verran heikko olo, että parjattu Nonikin on tullut useasti mieleen. Käytettäessä arvoituksen luulisi ratkeavan, niin ratkesi veren ohentaminenkin.

• Elä ihmeessä
        relaa jo! kirjoitti:

Minä en tällä palstalla juuri edes käy, mutta tota NONIMARKKINOINTIA ei voi olla huomaamatta.

Luontaistuotteista olen toki kiinnostunut, mutta humpuuki on erikseen. Kehotin lukeemaan edellisä linkkejä, enkä olemaan kysymättä jostain. Mitä sanaa et ymmärtänyt?

Määrääjäsyndorooma? Sinulla se tuntuu olevan, kun närkästyt jonkun ihmeaineen takia, josta ei saa kirjoittaa, että se on kallis. Niinhän noissa ketjuissa todetaan. Köyhyyttä on ostaa ilman mitään kritiikkiä jotain ihmeainetta, siis HENGENKÖYHYYTTÄ.

Puhut itsesi pussiin. Et juuri käy palstoilla, mutta et voi olla huomaamatta nonimarkkinointia.
        Voi poloista raukkaa.
        Kerrohan, kuka täällä markkinoi ? Vai estäkö hengen köyhyytesi senkin ?

• noneja tarvita

kun suomesta löytyy oma meille passeli "noni". Nimittäin TYRNI! Kokeilkaa ensin kotimaan omaa tuotetta, ennenkuin lankeatte ties mihin mössöihin, joista ei voi kukaan taata, minkälaisissa olosuhteissa ne on ollut ja kaikkia muita vaiheita unohtamatta.... Kokonaisia tyrnimarjoja saa kaupan pakaste altaasta, 10 kpl päivässä, ja muistakaa pureskella pikkuruinen siemen sieltä sisältä. Ja flunssat yms. on historiaa :) nimim: kokemusta on. ps. marjahan sisältää myös öljyä, että mikä ettei sopisi psoriaatikonkin kokeilla..

• tietäväinen======

koko valmiste.Eräs ent. urheilija varmaan sai hyvät rahat mainoksista.

• niinmoni

toi noni on pelkkää hedelmämehua tutkittu suomessa ja tulos oli pelkkää laihaa hedelmä mehua. Suomen omistamarjoista tehdyt paljon parempia ja voimakkampia eli marjaisampia. ja mikä hinta tussa litkussa? auta armias. ostakaa tosiaan tyrnituotteita jotka tutkittu suomenlaboratorioissa ja todettu errinomaisen hyviksi. ei mitään huijari tuloksia niinkuin nonissa.pelkkää huuhaata. kun googletatte saatte selville että se on huijausta olihan se joskus kielletyjen listalla

• Olli Lind

Kyllä Marja-Liisa maksoi taatusti omat noninsa, joilla sai tuloksia.

Eikö ole luonnollista, että ihminen, joka saa jollain tuotteella mahtavia tuloksia ja elämä muuttuu ratkaisevasti, että hän myös haluaa kertoa tästä muille ihmisille.

Tuhannet ja tuhannet suomalaisetkin ihmiset voivat todistaa, että Marja-Liisan kertomukset ovat täyttä totta.

Olli

• Eve 37
        Olli Lind kirjoitti:

Kyllä Marja-Liisa maksoi taatusti omat noninsa, joilla sai tuloksia.

Eikö ole luonnollista, että ihminen, joka saa jollain tuotteella mahtavia tuloksia ja elämä muuttuu ratkaisevasti, että hän myös haluaa kertoa tästä muille ihmisille.

Tuhannet ja tuhannet suomalaisetkin ihmiset voivat todistaa, että Marja-Liisan kertomukset ovat täyttä totta.

Olli

Paljonko tuota noni-mehua täytyy päivässä juoda eli mitä se sit tulee maksamaan päivää kohti?

Maksaako litran pullo mitä?

• Tämän
        Eve 37 kirjoitti:

Paljonko tuota noni-mehua täytyy päivässä juoda eli mitä se sit tulee maksamaan päivää kohti?

No jos tilaat nonimehua automaattisesti joka kuukausi sen 4 pullon laatikollisen, niin litra maksaa vain 36,80 €/litra, jos haet sen Helsingin varastolta.
        Jos käytät esim. desilitran päivässä, eihän se maksa kuin 3,68 €/päivä.

Jos tilaat sen kotiin, niin 40,83 €/litra. Tällöin desilitran annoksella maksaa 4,08 €/päivä.

Jos taas tilailet silloin tällöin kotiosoitteeseesi, litra maksaa 43,08 €/litra, ja desilitran päiväannos 4,31 €.

Tarvitsemasi määrä on henkilökohtainen, ja se selviää käytössä. Ei sitä osaa etukäteen sanoa, mikä olisi juuri Sinun annoksesi. Riippuu sairauksistasi tai vaivoistasi, peruskunnostasi, antioksidantti- ja hivenainetasostasi.
        Määrä voi olla desilitraa pienempikin tai vaan puoli desilitraa päivässä, mutta voi se olla suurempikin.

• en saanut
        Eve 37 kirjoitti:

Noni mehusta mitään apua, muta ku siirryin Noni kapseleihin niin monenmoiset vaivani ovat hävinneet tai ainakin ovat vähentyneet.

• Molemmilla
        en saanut kirjoitti:

Noni mehusta mitään apua, muta ku siirryin Noni kapseleihin niin monenmoiset vaivani ovat hävinneet tai ainakin ovat vähentyneet.

Molemmilla saa tuloksia. Nonimehu on vaan sellainen terävämpi jyty, nonikapselit taas hitaammin, mutta pitkäaikaiskäytössä molemmat toimii. Eri asia on sitten, jos itse markkinoi, on luonnollista, että toimii vain se, mitä markkinoi.

• tietämätön utelija

kylläpä oli positiivinen yllätys, kun niin moni oli ottanut kantaa !
      paljon uutta tietoa,
      koetan nyt päättää, aloitanko "Nonin litkimisen" vai yritänkö esim. sitä tyrnimarjojen syöntiä.....
      Super-kiitos vielä kaikille vastaajille !
      t.nyt paljon enemmän tietävä:))

• lempi-unelma

Olen käyttänyt NONI-mehua reilun vuoden.

Tulen toimeen ilman tulehduskipulääkkeitä, joita olin joutunut syömään nivelvaivoihini.
        Silmien kostutustipat ovat jääneet pois. Nyt voin käydä pesulla ilman, että tarvitsen jatkuvaa rasvausta ja kosteusvoidetta. Ihottumaläiskätkin ovat poissa.
        En ole myöskään sairastanut flunssia tuona aikana kun olen Nonia käyttänyt.
        Vaikutukset alkoivat tuntua n.kk:n käytön jälkeen.
        Minua ei häiritse yhtään se mitä jotkut täällä palstalla kirjoittelevat. Olen saanut avun ja se riittää.
        Rahaakaan ei kulu yhtään enempää kuin pillereihin, voiteisiin tai tippoihin.

• Luottamus
        lempi-unelma kirjoitti:

Tulen toimeen ilman tulehduskipulääkkeitä, joita olin joutunut syömään nivelvaivoihini.
        Silmien kostutustipat ovat jääneet pois. Nyt voin käydä pesulla ilman, että tarvitsen jatkuvaa rasvausta ja kosteusvoidetta. Ihottumaläiskätkin ovat poissa.
        Minua ei häiritse yhtään se mitä jotkut täällä palstalla kirjoittelevat. Olen saanut avun ja se riittää.

7,5 vuotta nonin käyttöä takana, eikä loppua näkyvissä. Niin huikaisevat tulokset se antaa, ettei mitään paluuta nonin käytöstä ole olemassa.

Kyllä kalpenevat niin antibiootit, kuin lukemattomat kipu- tulehduslääkkeet nonin rinnalla. Kerrasaan ylivoimainen koko lisäravinnesektorilla.

• lempi-unelma
        Luottamus kirjoitti:

7,5 vuotta nonin käyttöä takana, eikä loppua näkyvissä. Niin huikaisevat tulokset se antaa, ettei mitään paluuta nonin käytöstä ole olemassa.

Kyllä kalpenevat niin antibiootit, kuin lukemattomat kipu- tulehduslääkkeet nonin rinnalla. Kerrasaan ylivoimainen koko lisäravinnesektorilla.

Niinpä! Käyttö tulee jatkumaan.

Hyvää jatkoa meille!

• tiedot
        lempi-unelma kirjoitti:

lempi-unelma. Sinulla varmaan ollut nestevajaus vaikka olisit juonut jaffaa täydentääksesi puutosta olisit saanut avun eikä kukaan ole sinua neuvonut että nestettä pitää juoda riittävästi. Nyt onneton luulet että se on nonin vaikutusta eiiiiiiih ja vielä ei. aivan tyypillinen nestevajaus. Ain neuvotaan juomaan tarpeeksi jos iho vaivoja aivan tavallista nestettä. ja te onnettomat menette halpaa anteeksi kalliiseen nonii uskoon.

• lempi-unelma
        tiedot kirjoitti:

lempi-unelma. Sinulla varmaan ollut nestevajaus vaikka olisit juonut jaffaa täydentääksesi puutosta olisit saanut avun eikä kukaan ole sinua neuvonut että nestettä pitää juoda riittävästi. Nyt onneton luulet että se on nonin vaikutusta eiiiiiiih ja vielä ei. aivan tyypillinen nestevajaus. Ain neuvotaan juomaan tarpeeksi jos iho vaivoja aivan tavallista nestettä. ja te onnettomat menette halpaa anteeksi kalliiseen nonii uskoon.

Tässäpä taas eräs viisas "tietäjä".
        Näitähän piisaa!

Hyvää jatkoa vaan viisauksinesi!

• liikkeel
        tiedot kirjoitti:

Puolella desillä nonia päiväskö aattelit nestevajee torjuu. Vihoviimestä tutkimustietooko? Ei oo muute eka kerta ku tietees on erehrytty.

• Jee jeeeee
        tiedot kirjoitti:

Siullapas on älynvälläyksii ! Sie varamaan ehotat, että ko mennee vaakaan, on pierastava, niin vaaka näyttää vähemmän.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11311
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9202
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3609
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2723
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2440
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      16
      2268
    Aihe