Moips, Eli nytten pitäisi sijoittaa kännykkään enkä tiedä minkä ostaisi. Rahaa olisi käytössä n. 350 - 450€. Olen ajatellut D600:sta, sen hyvän kameran takia.
Olen sitten katsellut myös Nokian kännyköitä ja erityisesti niitä joissa voi kirjoittaa muistiinpanoja, bluetooth näppäimistön avulla yms. mutta niissä on sitten 1 megapixelin kamera, ellei mennä ylikallisiis hintoihin..
KERTOKAAS MITÄ EROA ON D600 ja D600E:lla?
Ja neuvokaa nyt jotain, listatkaa vaikka jotain hyviä ja huonoja puolia tuosta samsungin kännykästä! Ja onko se teillä kestänyt ja eniten kiinnostaa, että miten toi kameran on toiminut. Ja onko Hinta/laatu suhde kohdallaan..
KIITOS!
D600 / D600E
Auttakaasss
2
390
Vastaukset
- edge
se edge
- ???
sijoitus mulla on ollu ny kuukauden ja ylittäny aika monta odotusta... kuten kamera!!
tossa D600E:ssä on edge yhteys eli nopee tiedonsiirto (oikeesti mulla on D600E..)
taas tavallisessa D600:ssa on nelitaajuus mutta sillä neljänellä ei oikeestaan tee mitään kolmekin riittää tavalliselle kuluttajalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073