Edullinen ja hyvä muuttofirma

kuljetusvarma

Anteeksi mainos..
KuljetusVarma tarjoaa edullista muutto- ja kuljetuspalvelua pääkaupunkiseudulla, toki suoritamme pidemmätkin muutot alueelta. Palvelussamme asiakkaan tyytyväisyys on meille tärkein ja siitä emme tingi. Muuttomiehet ovat tupakoimattomia, urheilevia ja lupsakoita. Tarvittaessa asennamme lamput, verhot, pesukoneet, taulut ja säädämme tv-kanavat kohdalleen! Myös huonekalukaupassa käynti ja kalusteiden kokoaminen kuuluu palveluumme. Soita ja varaa itsellesi HYVÄÄ PALVELUA! Liikenneluvat ja vakuutukset ovat kunnossa.
p. 0451312131
Löydät meidät myös: "http://kuljetusvarma.com";

13

9911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missy

Kiitos mainoksesta!
      Olen nimittäin niin kuin muuttamassa kohta. Mahdollisesti Pieksämäille pitää viedä tavara, vanhempien luo. Asun itse Jyväskylässä. Otan yhteyttä sit kun tiedän varmaksi minne ne mun tavarat menee.

• PARAS MUUTTONI!

Itse tilasin muuton ko. firmalta koska kaverini suositteli sitä.
      Kaikki sujui erinomaisesti ja hinta oli edullinen!
      Kysyhän tarjousta:)

• palveluksessanne

Edulliset ja ripeät muuttomiehet meiltä. Yksilöllisesti räätälöityä ja joustavaa palvelua ammattitaidolla.

• 1 vaan
      • ks

Pitkä ja korkea MB Sprinter reilun kokoinen kuomullinen peräkärry vuokrattavana kuljettajan kanssa edullisesti muuttoihin Keski-Suomen alueelle ja miksei muuallekin

Katso lisää: www.jumix.palvelee.fi/6

p.040-7575387
        [email protected]

• pekettia....

ehdottomasti edullisin ja ripein muutto ja kuljetuspalvelu myös ilt. ja vkl http://makumu.webs.com tai soita 0503789922

• EASYMUUTTO

• makumu
    • Sunmuutto

Ystävällinen ja asiallinen palvelu. Lähimuutot hoituvat Seinäjoen ja Tampereen alueella ja etenkin kaukomuutot onnistuvat hyvin sijantimme ansiosta. Toiminta on nopeaa ja tavarat pysyvät ehjinä.
      Pyydä tarjous numerosta 040 419 5818 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected]

• Ahonen83

www.muuttopalveluahonen.com: 2 Muuttomiestä ja 10m3 auto 69e/h sis alv.
      yhteystiedot: 0503095193 [email protected]
      PK-seutu

• petu

Mistä vois heinolassa asuva kysellä halpaa ja hyvää muuttofirmaa?

• älkää käyttäkö

Pakko laittaa viestiä KuljetusVarmaan liittyen. Käytin kyseistä yritystä jokin aika sitten. Kuljettajat tulivat ajallaan ja tavarat lastattiin autoon. Matkalla uudelle asunnolle auto kuitenkin ajoi päin siltaa, jonka seurauksena muuttoauton katto lähti irti. Inhimillisiä virheitähän sattuu, mutta ongelmaksi muodostui korvauksen saaminen rikki menneestä pesukoneesta sekä muista rikkinäisistä tavaroista. Tähän päivään mennessä en ole saanut niistä korvausta. Mika kertoi, että korvattavien tavaroiden summa alittaa vakuutuksen omavastuun hinnan, ja koska vakuutus ei niitä korvaa, ei hänkään aio niitä maksaa. Hän sanoi, että ei kukaan korvaa sitäkään, jos lapsi sairastuu syöpään. En ole tähän päivään mennessä saanut minkäänlaista korvausta tavaroista. En suosittele firmaa kellekään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 617
      10651
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      10
      3319
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      228
      2230
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      23
      2043
    5. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      2
      1442
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      49
      1154
    7. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      72
      1140
    8. Trump syyttää Bideniä ja Obamaa lentoonnettomuudesta!

Ukko on ihan seonnut.
      Maailman menoa
      176
      1034
    9. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      59
      999
    10. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      77
      959
    Aihe