hei saako nero 6 seen päivitettyä sellaisen
version jolla pystyy kopioimaan vinyylit koneelle.
Nero 6
6
538
Vastaukset
- Nalle
Tuohon en osaa varmaa vastausta antaa mutta Nero 6 voi ainakin päivittää, tuolla linkit:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/297963- mopo59
joo mulla on toi versio jo eli 6.6.1.4
- Kylli täti
mopo59 kirjoitti:
joo mulla on toi versio jo eli 6.6.1.4
Siinähän on kohdassa "audio" alalaidassa vierityspalkki ja sitä vierittämällä löytyy kohta "muunna lp cd:ksi. Samoin on kohta "muunna c kasetti cd:ksi yms..
- löydy mitään
Kylli täti kirjoitti:
Siinähän on kohdassa "audio" alalaidassa vierityspalkki ja sitä vierittämällä löytyy kohta "muunna lp cd:ksi. Samoin on kohta "muunna c kasetti cd:ksi yms..
vierityspalkkia???
missä, minkälainen? - mopo59
Kylli täti kirjoitti:
mut siin mun nerossa ei o just sitä. mistäköhän sen sais.
- mopo59
vai onko se siitä kiinni mikä nero 6 versio on alunperin ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633