isä / hki

bi-jeppe

Miten mahtaa mies löytää itselleen naisen joka hyväksyy bi-seksuaalisuuden? Olen varma, että Suomessa on naisia jotka ovat bi, mutta haluavat löytää itselleen mies kumppanin, jonka kanssa voi käydä ulkona ja saada toisenlaista näkökulmaa asioihin.

Kun itse on eronnut ja lapsia on siunaantunut, ei uuden naiskumppanin löytäminen ole helppoa. Nyt kun vähän viisaampana, haluaisi olla naiselle rehellinen heti alusta pitäen, ei löydy kanavia löytää naista.
Olen asiallinen 30 mies,en polta, en juurikaan juo ja arvomaailmani on kunnossa. Vinkkejä otetaan vastaan....

6

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • man

Itse olen avioliitossa elävä ja myös lapsia siunaantunut. Bi olen tiennyt olevani aina ja pari vuotta sitten kun kaikki se levähti silmille ja vaimon kanssa asia selvitettiin nii hän kertoi tienneensä sen jo kun mentiin naimisiin....liekö sitten etsinytkin minun kaltaistani. No tabuhan tämä
      asia kuitenkin on ollut - ei siitä puhuta, pidän vaan vaimon tyytyväisenä ja haavaeilen muista jutuista.Joskus näen hänen ilmeestään et nyt sillä on taas jotain mielessä ja kontrolli pelaa missä liikun...mut puhuta ei....
      Joskus ajatellinkin että pettämistä on vain jos makaan toisen naisen kanssa mutta miesten kanssa olisi eri juttu... kun elää kunnolla niin sitten kerran vuoteen voisi irrotella.Siitä tulee kuitenkin niin pirun huono olo ja solmitut ihmissuhteet (ne harvat)ovat niin pinnallisia että jälkikäteen yököttää. Kävin katsoon sen Roudback Mountain leffan ja kyl se veti tunteet pintaa - vähän kuin omaa elämäänsä olisi kelannut. Siinä oli juuri se fiilis jota kaipaa ja jota tänäpäivänä on varmaan mahdotonta saavuttaa....mut sitten se toivottomuus, pelko ja
      peittely...masentavaa. Homona olo olisi varmaan paljon helpompaa!
      Pysy vaan sinkkuna ja nauti vapaudestasi, harva nainen haluaa jakaa miestään ja itse säästyt monelta murheelta ja pidä muksuistasi huoli.

• bi-jeppe

Moro
        Kiitos fiksusta vastauksesta. Jos edes saisi bi-miehen kaveriksi, jonka kanssa voisi jutella ilman se kummenpia seksi paineita. eron aikaan kävimme terapiasssa ja itse asiassa se oli mukavaa. sai rupatella syviä fiiliksiä ja juttelijat osasivat kaivaa melkoisen herkkiäkin asioita esille.
        Mutta eihän sitä tiedä milloin löytää bi-miehen kaveriksi...

• man
        bi-jeppe kirjoitti:

Moro
        Kiitos fiksusta vastauksesta. Jos edes saisi bi-miehen kaveriksi, jonka kanssa voisi jutella ilman se kummenpia seksi paineita. eron aikaan kävimme terapiasssa ja itse asiassa se oli mukavaa. sai rupatella syviä fiiliksiä ja juttelijat osasivat kaivaa melkoisen herkkiäkin asioita esille.
        Mutta eihän sitä tiedä milloin löytää bi-miehen kaveriksi...

moi, mukava kun tuli asiallisia kommentteja, kyllä
        meitä bi miehiä on varmaan lukuisia - mut meitä
        jotka jotenkin asian hyväksyy osana elämäänsä on varmaan vähemmän.Seksuaalisuus on vain yksi osa elämää , bi henkisyys on ominaisuus ehkä rikkaus
        mut kuitenkin niin vaikea kantaa.
        Mielelläni keskustelisin isien kanssa - naimisissa olevien tai eronneiden kanssa - joskus todella kaipaa kaveria jonka kanssa puhua asiasta tosiaankin ilman että heti olisi seksi kuvioissa.
        kirjoittaa voi [email protected]

• jeppe
        man kirjoitti:

moi, mukava kun tuli asiallisia kommentteja, kyllä
        meitä bi miehiä on varmaan lukuisia - mut meitä
        jotka jotenkin asian hyväksyy osana elämäänsä on varmaan vähemmän.Seksuaalisuus on vain yksi osa elämää , bi henkisyys on ominaisuus ehkä rikkaus
        mut kuitenkin niin vaikea kantaa.
        Mielelläni keskustelisin isien kanssa - naimisissa olevien tai eronneiden kanssa - joskus todella kaipaa kaveria jonka kanssa puhua asiasta tosiaankin ilman että heti olisi seksi kuvioissa.
        kirjoittaa voi [email protected]

laitoin sulle viestiä. käyppää mailissasi.

• Nainen.

Mie haluisin miehen joka olis bi. Oon vaan siulle liian vanha ku oon jo viiskymppinen. Mut tosiaan haaveilen et voisin olla kattomassa ja ehkä mukanakin kun mies on toisen miehen kanssa.

• bi-jeppe

Joo. on sulla tuota ikää riittävästi. En kylläkään nyt ollut ajatellut kolmen kimppaa, vaan ihan kahden kimppaa.
        tällä palstalla hommat yleensä liukuu heti tuonne jalkoväli hommikx.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3219
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2855
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1485
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1468
    Aihe