Eräs pihan lapsista pysäytti minut ja kaverini ja kysyi meiltä "tiedättekö mitä tarkoittaa jos näyttää samaan aikaan kahta keskisormea?",kysyin no mitä se tarkoittaa ja tämä poika sanoi "no se tarkoittaa sitä että rakastaa toista!" ;))
sormet ja rakkaus
blondi-72hki
5
1712
Vastaukset
- Hyypiölle
Taitaa toi keskisormien näyttely olla tuttu näky sulle. Kaikki varmaan rakastaa sua niin kauheesti...
- melkein Aune
blondiin vastaus upposikin ja hyvin, aaaahahahhhaahahahhhhaaahah
- Naapurin setä
blondi on päässyt katkolta pois.Onko nyt seestyneempi olo?Toivottavasti sait hyvän lääkityksen mukaan...
- äiti
Minun lapsuudessani oltiin sitä mieltä kavereiden kanssa, että kaksi keskisormea kumoavat toisensa :)
- Anonyymi
Meidänkin koulun oppilaat sanoo jotain sellaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008950
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265498- 534651
- 904470
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663283Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621