-02 1.8 lagu farmari.Pitäisi lähtee lappiin tässä hiihtolomalle ajeleen ja kuulin tutuilta että kannattaisi laittaa etusäleikköön jokin suojus pahimman pakkasen/jäätymisen estämiseksi?Puhuivat jostain öljynlauhduttimesta joka saattaa jäätyä mutta eikös se ollut citikan huolia ennemminkin?
kylmä
6
1535
Vastaukset
- hyvä ystävä
vain renulla lähde lapin pakkasiin mene kesällä niin voit selvitä reissusta ilman hinuria
- vastoin
Me kuljemme nykyään Lapinreissut vaimon Megane-farkulla, kun oma uusikoppainen Avensis hyytyi viime talvena. Moottorin lastuaivot sekosivat. Sitä paitsi Megane on mukavampi ajaa ja hiljaisempi.
- RenaultLaguna
Ei ole tuollaisessa Lagunassa minkäänlaista öljynlauhdutinta. Kyse on Citroenin ja Peugeotin tapauksessa kampikammion huohotinputkesta. Koko ongelmaa on tämän palstan tapojen mukaisesti paisuteltu ihan riittävästi.
- pihaan??
eikös tuo huohotinputki löydy
rellustakin ja vielä siitä
ajoviimanpuolelta?
ei varmaan tykkää yhtään pahaa
jonkinmoisesta suojauksesta?
- Rellu -02
mulla 02 expression 1,8 farkku, ei ole ollut mitään ongelmia näillä pakkasilla, tarkenee varmuudella, jos on vain kaikki laitteet kunnossa..itse en ole havainnut mitään jäätymisongelmia, lämmöt pysyy/nousee jo parin kolmen kilometrin matkalla normaaliin, hyvin pysyy normaalissa ajoipa sitten minkälaisessa viimassa tahansa, mun autossa automaattinen ilmastointi ja korkeimmillaan olen säätänyt sisälämmöt 21 asteeseen vaikka pakkasta oli välilla 35 astettakin..edelliseen lagunaan -96 2,0 rt on tapahtunut huomattava parannus lämpöjen suhteen...ei nykyautot(hyvät) mitään suojia kaipaa...pistäkööt löpö Audit/ Volkkarit vaan pahvia keulaan....
- laku pete
... siis lagunassasi ole mitään öljyn lauhdutinta..? ELI ei siis ole ELI ei voi siis jäätyäkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 682871
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468