Tässä näin ihmettelen että kun koneellani on viruksia ja vakoiluohjelmia muutamakyt, niin pystyykö ne näkemään salasanani kun kirjaudun verkkotunnuksilla pankkiin? Voiko ne esim. saada selville mitä siinä ***** :ssä lukee??
Poistaminen ei onnistu, kaikki tulee jossain vaiheessa takas...
Kaikkia torjunta-ohjelmia kokeillut...
Uskallanko asioida netissä?
4
391
Vastaukset
- epävarma.
Odotellessani apuja myös omaan kysymykseeni jäljempänä, joka koski troijalaisten poistoa Antivir:illä, vastaan tähän miten minulle on kerrottu:
Siis verkkopankkisivuilla asioinnin turvallisuudesta.
Eräs tietokonealan ammattilainen. Siis töissä alalla,kertoi minulle mien vakoilijat voivat saada selville käyttäjätunnukset ja salasanat, mutta avainlukulistan lukuihin he eivät pysty. Hänen mukaansa siinä tulee urkkijoilla stoppi.
Tietysti hänkin kertoi kuinka salasanaa kannattaa aika ajoin vaihtaa, joka on helposti vaihdettavissa toiseksi.
Siis tällainen tieto tietokonealan myyjältä, joka myös huoltaa ja korjaa koneita. - eipä oo ollut vakolijoita
juu teee noi http://koti.mbnet.fi/privacy/sheriff.html
ja sieltä ne evästeet säädöt kohdalleen ja sit sinne hostiin lisäät ne mitä on siellä ja lisää saa tuolta http://mvps.org/winhelp2002/hosts.txt
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273219- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281468