Aha, näköjään poistui viesti johon luulin kommentoivani, no pistetäänpä ihan oma alku:
Minä olen lähdössä maaliskuun puolessa välissä, "hanging around Turkey" viikoksi, autolla ajellaan, minne nyt sattuu mieli tekemään, Antalyasta pohjoiseen ja jonnekin.
Kun ihan vakavissaan ajattelin ottaa nahkat (siis jakku ja housut) mukaan, jos vaikka rämmitään keskisemmissä osissa... Onkohan ne liian kuumat, vai millaset säät siellä ylempänä on siihen aikaan???
Kun olen yrittänyt kysyä kuljettajalta, mitä on mahdollisesti odotettavissa, vastaa vain, ettei ole selvännäkijä. Eli siis, tyypillinen mies. :/ Ei ymmärrä elämän tärkeitä asioita, niin kuin nyt naisten pukeutumista...
Vaatetusta
1
351
Vastaukset
- jkl
Kevät on arvaamatonta aikaa sään suhteen. Päivät voi olla lämpimiä, mutta illat huomattavasti viileämpiä. Toisekseen, kun siis vaihdatte paikkaakin useampaan kertaa, olet saanut kuljettajalta ihan osuvan vastauksen.
Jos nyt kuitenkin jotain yrittäisin, niin sanonpa, että valitse sellaisia vaatteita joita on helppo yhdistellä ja riisua tai lisätä tilanteen mukaan. Jos mulla olis, ottaisin todennäköisesti nahkat matkaan. Myös yhden tai kaksi ohutta neuletta joista toinen, jos mahdollista, ihan oikeaa villaa. Ja lisäksi ainakin yhdet kunnolliset kelejä kestävät kävelykengät heppasempien lisäksi. Pidän peukkuja sinulle, ettei matkasi ainakaan hepeneitten takia olisi ikävä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458