asun epäonnekseni lahden talojen asunnossa,joten on turhaa hakea niiltä isompaa. on uskomatonta että ne pitää asuntoja tyhjillään mielummin kuin antaa tarvitsevalle. minä asun kolmiossa 3 lapseni kanssa olen kaksi vuotta pyydellyt josko löytyisi neliötä,mutta ei nyt näissä samoissa taloissa on ollut neliö 3kk tyhjänä,mutta kun erehdyin siitä kymmenettä kertaa soittamaan saisinko sen niin jo alkoi tapahtua minua suorastaan uhkailtiin että pitää maksaa kk vuokra kummastakin asunnosta ja takuu vuokraa,mikä niillä on jo sisällä. törkeää touhua minusta.....
lahden talot
niina
3
969
Vastaukset
- Huh huh
No on törkeetä jos noin on asia menny :/ siin ei oo taas ajateltu asukasta yhtään :(
- vvolta
tiedän lahden talojen käytännön, onneksi pääsemme pois. me taas olisimme halunneet pienempää mutta emme saaneet joten onneksi saimme vvolta ja ehdimme viimeisenä päivänä irtisanoa tämän isomman asunnon. Neliöstä kolmioon.
- Ellinelli
Kerroinkin jo tuossa toisessa ketjussa omat kokemukseni kys.yhtiöstä...
Mun kokemuksen mukaan se mies mikä siellä vastaa näistä asuntoasioista, on ihan m....u.Naisilta olen aina saanut ihan ok palvelun.onko kellään samaqnsuuntaisia kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558