Onko tietoa siitä miksi elektroninen ohjelmaoppaani(7päivää)tökkii?Toosa(antenniverkossa) ei näytä samalta päivältä ohjelmatietoja(paitsi sen hetkisen ja seuraavan) vaan parilta seuraavalta jos silloinkaan.Paraneeko homma päivityksillä vai onko itse merkki niin susi?
Thomson..
7
369
Vastaukset
- Mikke
Boxissa olis vielä tyytyväisyystakuuta jäljellä.Jos tiedätte parempia malleja antenniverkkoon (korttipaikallisia) niin saa suositella.
- samsung 9401z
siis samsung 9401z malli toimii kunhan vaan viitsit jättää suomenkielisen manuaalin omaan arvoonsa ja luet ohjeet eng. manusta
murmur
- gtr12
Meidän toosassa pitää mennä valikossa sen kanavan päälle ja painaa OK sitten vasta näkyy koko ohjelmaopas.Muuten vain nykyinen/seuraava.
- Mikke
Kaukosäätimessä on muistaakseni GUIDE näppäin josta tiedot pitäisi saada näkyviin.Ilmoittaa useimmiten että "ei ohjelmatietoja".
- sfsfsfccc
on mahdollinen, mutta monikaan kaupallinen-kanava ei laita niin pitkiä ohjelmatietoja. Korkeintaan yksipäivä.
- Mikke
Kiitos tiedosta joka tapauksessa.
- pöhöpöhö
Kyllä ne ohjelmatiedot ovat usealta päivältä jos jaksaa napsutella sitä epg:tä eteenpäin.
En ole Thomsonin boksia käyttänyt koskaan, mutta olen ollut itse tyytyväinen Handanin bokseihin, tällä hetkellä käytössä mallit DVB-T 5000 ja DVB-T 6000. Molemmissa on conax ja tuossa 6000 mallissa myös kiintolevy. Ainakin näistä löytyy 7 vrk:n EPG.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583