Millanen paikka asua?
keijupuisto
12
5750
Vastaukset
- dena
"keijarissa" asutaan läävissä, denaparakeissa keskellä ei mitään muiden denojen kanssa, vaihtoehtona on asua järkyttävissä kerrostaloissa tai lestadiolaisten kaameassa "linnassa"..
- sinä
eilen lehmän syömä kukkanen.Rauhallinen Keijari on lähes vanhempia ihmisiä kaikki asukkaat. Tuskin ne "kivi" kylän porukka paljoa häirinnee, omaa elämäänsä elävät. Minusta Keijari on ihan OK.
- tahtootietää
Siellä sijaitsee??Vai onko mitään?Onko alueella enemmän mummoja,deekuja vai nuorisoa?Onko lähellä koirapuistoa?
- mummoja
s- market vajaa puolikilsaa. Prisma, citymarket, posti,urheiluliikkeet, huoltoasema ym.ym. kaupunkiin ei tarvitse mennä jos ei huvita, kaikkea löytyy, niin muutes nämä viime mainitut on noin vajaa kaksi kilometriä. Koirapuisto toistaiseksi puolikilometriä. Perhepuisto vieressä, linja-autopysäkki samoin, keskustaan vajaa kaksi km. Jatketaanko?? Siis todella kiva paikka asua. Kehuu "entinen" Keijarilainen.
- tahtootietää
mummoja kirjoitti:
s- market vajaa puolikilsaa. Prisma, citymarket, posti,urheiluliikkeet, huoltoasema ym.ym. kaupunkiin ei tarvitse mennä jos ei huvita, kaikkea löytyy, niin muutes nämä viime mainitut on noin vajaa kaksi kilometriä. Koirapuisto toistaiseksi puolikilometriä. Perhepuisto vieressä, linja-autopysäkki samoin, keskustaan vajaa kaksi km. Jatketaanko?? Siis todella kiva paikka asua. Kehuu "entinen" Keijarilainen.
Kerrotko missä päin tuo koirapuisto sijaitsee?Onko millainen maasto?Onko isot ja pienet koirat erikseen?Miten toimii..?
Muistelisin että joku kotipokki olisi siinä lähellä myös?
Mitä kautta linja-auto kulkee keskustaan?Kuinka kauan kestää mennä linja-autolla keskustaan(torille)?
Mitä kautta pääsee nopeimmin kaupunkiin kävellen? - tieto...
tahtootietää kirjoitti:
Kerrotko missä päin tuo koirapuisto sijaitsee?Onko millainen maasto?Onko isot ja pienet koirat erikseen?Miten toimii..?
Muistelisin että joku kotipokki olisi siinä lähellä myös?
Mitä kautta linja-auto kulkee keskustaan?Kuinka kauan kestää mennä linja-autolla keskustaan(torille)?
Mitä kautta pääsee nopeimmin kaupunkiin kävellen?Koirapuisto on Launeen pellolla eli perhepuiston naapuri, koirattomana en tiedä miten siellä käytänntö toimii mutta paljon on koiria ulkoilemassa. Ja kotipokki on juuri se s-market.
Linja-auto kulkee Tapparakatua kolme kertaa tunnissa ja ehkä noin vajaa 10 min, ja oot kaupungilla. Kävellen noin puolituntia ja meet sitten kumpaa kautta tahansa mukava reitti kävellä. Että Tervetuloa Keijarin asukkaaksi, et kadu.
Vajaan vuoden olen tässä Tapparakadulla asunut ja ihan hyvä paikka, oikeastaan aika harvoin täällä mitään häiriöitä on, missäpä ei koskaan olisi mitään.
- pois päässyt
Itse asuin Keijarissa jokunen vuosi sitten. Kyseessä oli osaketalo jossa olin vuokralla. Talossa keski-ikä oli valehtelematta yli 60 vuotta ja sitä nuorempia ei katsottu hyvällä! Ja varsinkin kun olit vuokralla ja sinulla sattui olemaan koira! Olen asunut monessa osaketalossa, eikä missään muualla ole ollut minkäänlaisia ongelmia. Koirani muka haukkui ollessaan yksin (silloinkin kun se ei edes ollut kotona). Lisäksi jokainen häiriö oli minun aiheuttamaa vaikka kerrankin olin sairaalassa ollut viikon vaikean leikkauksen takia.
Tämä voi tietysti olla vain sen erään talon, jota ymmärrettävästi en viitsi mainita, ongelma. - Anonyymi
Narkkarit ja juopot ovat osa keijupuistoa eikä täällä silti ole mitään suuria ongelmia
Halpa lähiö jossa ollut aina letkeä meno
T: Olen asunut täällä vuodesta 98 asti eikä ole mitään valittamista - Anonyymi
Keijupuisto on ihan hyvä lähiö.
Lyhyet välimatkat palveluihin ja pk-seudulta opiskeluiden perässä muuttaneena ei edes mikään huomattava ero ollut itselle verrattuna stadin lähiöihin.
Nyt asunut täällä vuoden ja ainoa haitta lienee kai että välillä täällä vähän turhankin villi meno kun alkoholi ja huumeet ovat kuvioissa monella asukkaalla.
Mukava lähiö ja kannattaa muuttaa ihmeessä jos siltä tuntuu. - Anonyymi
En suosittele! Täynnä juoppoja, narkkareita ja muita ongelmatapauksia. Kivikatu on slummi aluetta. Erityisesti Kivikatu 5, poliisin viikottaisella listalla.
- Anonyymi
Kivikatu rakenettu suon päälle,metsän puoleiset talot täynnä sokeritoukkija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33911836IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597986Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933173Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982268Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562229Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81666- 1101271
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551113Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60803