etttä osaakin raivostuttaa, kun tuli punaiselta jättiläiseltä sähköpostia jossa pahoiteltiin, että ragnarökin viiminen kirja ei ole vielä edes tehtynä...piirtäjän henkilökohtaisten tuotos ongelmien takia. ei kuulemma millään keksi sopivaa loppuratkaisua...joten se jääkin nyt tauolle!
ainakin puoleksi vuodeksio ilmeisesti...
kustantaja ei ollut aiemmmin tietoinen asiasta.
olisiko heillekin helpompaa suomentaa jo valmiita sarjoja.
ragnarök...
8
726
Vastaukset
- Kkos
nytpä sinulla onkin taas yksi hyvä (teko)syy vilkaista Ragnarök the Animation :D
- ichigo-79
onko se sitten kokonainen?
- Kkos
ichigo-79 kirjoitti:
onko se sitten kokonainen?
kuten aiemmin tällä palastalla on tullut esille, niin Rangarök the Animation on uskollinen itse Ragnarök Online pelille, kuin siitä tehty manwhalle.
mutta tutustumisen arvoinen silti.
- Linarel
Tauolla! Puolivuotta!Ragnarök on just hyvä sarja ja nyt se jää kesken.Ei auta kun näköjään odottaa.Mä luen myös Les Bijouxia ja sekin on tosi hyvä.Ei Hitto.
- ichigo-79
tauko johtuu piirtäjän henkilökohtaisista ongelmista,
eikä sen taka ole kyennyt piirtämään sarjalle sen ansaitsemaa löpetusta. sarja jää siis tauolle 10 kirjan jälkeen. ja jatkuu vasta sitten kun se luonnollisesti on valmis, mistä sitten sen puoli vuotta sainkaan pahoittelen kömmähdystäni. eihän sitä voi kukaan tietää milloin se tulee valmiiksi.
Mutta 1.6 alkaa sitten uusi sarja ¨princess ai¨
3 osainen. tämän verran on varmaa.
kyllä raivostuttaa minuakin niin kuin odotin sitä loppuratkaisua...:(
- harakka
En ole itse lukenut Ragnarökiä kuin vasta muutaman sivun, mutta eipä tuo juuri innosta lukemaan pidemmälle. En siis ehkä ole paras henkilö tästä valittamaan (vaikka muuten olen kyllä kerännyt ja lukenut syystä tai toisesta kesken jääneitä sarjoja; INVU, Legal Drug, Yami no Matsuei, X/1999 jne.), ja että tuo voi olla ÄRSYTTÄVÄÄ.
Minusta kustantajan olisi pitänyt olla tuosta tietoinen, kun sarja on jäänyt tauolle jo vuonna 2002. Tiedonhakuja saa tehdä...! Muistaakseni itsekin olin kuullut siitä jostain jo ennen kuin Punainen Jättiläinen toi sarjan Suomeen. Toivottavasti pitävät tuon mielessä kun hankkivat tulevia sarjoja, varsinkin Koreassa niitä on jäänyt konkkaan menneiden kustantajien tjsp. jäljiltä kesken paljon.
Ehkä keskeneräinen sarjakin on parempi kuin ei mitään, mutta minusta teokset joilla ei ole loppua ovat sen verran epätyydyttäviä että jättävät enemmän pahan kuin hyvän mielen.- googleta
ihanaa. nyt saakin olla puoli vuotta rauhassa, kunnes se jatkuu. :F
- Punainen jättiläinen
Kun Punainen jättiläinen teki kustannussopimuksen Ragnarök-sarjasta keväällä 2005, meille luvattiin sarja kokonaisuudessaan. Sarja oli kyllä ollut tauolla jo jonkin aikaa, mutta sopimusta tehtäessä keskustelimme aiheesta ja saimme vakuutteluja sen suhteen, että sarja saa vihdoinkin jatkoa ja että se tullaan viemään päätökseen.
Näin ei kuitenkaan käynyt. Otimme asian todella raskaasti, sillä pienellä aloittelevalla kustantamolla ei kerta kaikkiaan ole varaa tehdä tietoista kustannuspäätöstä kesken jäävästä sarjasta!
Emme tiedä, mitä piirtäjän "henkilökohtaiset ongelmat" (kuten meille ilmoitettiin) tarkoittavat, mutta joudumme nyt elämään tämän asian kanssa ja menemään eteenpäin. Toivottavasti piirtäjän ongelmat ratkeavat ja jossain vaiheessa voisimme kertoa teille ilouutisen sarjan jatkumisesta. Ei olisi huonokaan idea, jos sarjan fanit painostaisivat korean päätä etenemään asiassa... Me olemme yrittäneet, mutta huonolla menestyksellä. :(
Kiitos kaikille palautteesta. Muistakaa, että meille voi lähettää myös suoraa palautetta, osoitteet löytyvät nettisivultamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841