Hei,
mitenkäs kokemukset siivousfirman käytöstä kotona? Itsellä huonoja ja hyviä. Teimme sopimuksen pikkufirman kanssa viikkosiivouksesta, kun perheessä on allergista ja astmaatikkoa. Siivooja tuli jos tuli ja siivosi huonosti (villakoirat pyöri lattialla). Välillä siivosi joku työkkäristä saatu kokematon ja kouluttamaton, ventovieras ihminen ilman valvontaa. Vuosi tuota kestettiin. Sitten vaihdettiin firmaa ja nyt sujuu. Nykyinen firma on parinkymmenen siivoojan yritys ja siellä ollaan jopa ystävällisiä. Ei enää pyöri villakoirat lasten jaloissa.
siivousfirman käyttö
2
487
Vastaukset
- pekka p
Lisäys: eka siivousfirma löytyi puhelinluettelosta, toinen elias-nettitorin kautta.
- tässä kerron
Onnenkauppaa on. Itse työskentelen vähän isommassa siivousyrityksessä (työntekijöitä yli 100 - suurin osa alihankkijana). Olen työskennellyt tässä ammatissa reilun vuoden ja olen luonteeltani hyvin perinpohjainen. Siksi tiedän tekeväni aina parhaan asiakkaan suhteneen. Työhaastattelussa mielestäni osattiin koota työ yhteen lauseeseen " tee asiakkaalle sitä laatua, mitä itsekin toivoisit asiakkaana toivovan". Ja niin olen tehnyt. Oman käsitykseni mukaan yritys, jossa toimin, on tavallista tarkempi työn laadusta. Toivon, että työmoraali olisi tällä alalla muillakin työntekijöillä korkealla, mutta toivon myös sitä, että myös asiakkaalla olisi järkevä käsitys "vaatimuksistaan". On ymmärrettävä, millaista laatua asiakas voi vaatia siihen tuntimääärän suhteutettuna, josta hän on valmis maksamaan. Joillakin asiakkailla tuntimäärä on oikea ja saan tehtyä kaikki tarvittavat asiat riittävällä huolellisuudella. Sitten on paikkoja, joissa asiakas vaatiin saavansa "200 neliön asunnon siivotuksi 2,5 tunnissa täydellisesti". Niinkuin itsellekin painotettiin sitä, että tee asiakkaalle sitä mitä itsellesi haluaisit tehdä, niin haluaisin painottaa sitä, että asiakas todellakin kokeilisi itse, miten paljon aikaa sen siivoustason saavuttaminen vaatii, mitä hän itse siivoojalta vaatii. Lisää tyytyväisiä asiakkaita toivoen, Siivooja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558