Nokialle?

laupiasSamarkandilainen

Suomi muistuttaa hyvin väkevästi muinaista neuvostoliittoa yhdessä asiassa:
Meillä on täällä yksi ainoa iso jättifirma, jonka etua on pantu palvelemaan koko yhteiskunta.
Kaikki koulutusohjelmat, painotukset, kurssit ja muut tehdään ko. yhtiön tai sen johdannaisten etua ajatellen.
Ko. yhtiö on haravoinut työmarkkinoilta parhaan aineksen itselleen ja sitonut sen tiukasti itseensä vaitiolo ym. sopimuksin.
Nokia ja sen ympärillä pyörivä teollisuus on tekesin ja muiden rahoituksien ensisijainen kohde.
Tasapuolisuus ja rehellisyys on yhteiskunnassa hukassa, esimerkkeinä valtion rahoittamat Nokia hankkeet (VirVe), digitelevisio ja monet muut.
Lehdistön peruusteeton Nokia kumartelu on kuin muinaista politbyroo suitsutusta, Kallasvuon verorikos hyvä esimerkki.
Nokian luoma salailun ja hymähtelyn ilmapiiri tyrmää kaiken innovatiivisuuden ja luovuuden alalta, katsokaa vaikka näitä mobiilipelejä: soittopeli ym. Ne ovat peleinä täyttä huuhaata, mutta idea onkin toimia "formaattipankkina", jos joku taho olisi "kiinnostunut"/ halukas kopioimaan, niin ompahan näyttää, että ko. roskaa on tuotettu jo pitkään.
Nokia on valjastanut koko suomen kokeilulabrakseen ja poliitikot hiihtää nöyränä perässä, kun niille heitellään silloin tällöin namia (vrt. lahjonta/ lobbaus).
Päästämällä Nokian osuuden merkittäväksi valtiontaloudessa ollaan luotu yhtälö, joka kaatuessaan kaataa koko kupin.
Nokia valvoo työntekijöidensä sähköpostia, yksityiselämää (testit jne) ja teettää työntekijöistään ja hakijoista turvallisselvityksen Suopon kanssa. Nokian rekisterissä on jo yli 40 000 suomalaisen turvallisuustiedot, eikä se suostu tätä myöntämään, puhumattakaan että antaisi tietoja vaadittaessa.
Muistaako kukaan Sonera skandaalia?
Lukekaa merkkejä: johtajisto on ryhtynyt jättämään laivaa.
Lapsien kännykänkäyttöä rajoitetaan: aivomuutoksia on siis löytynyt.
Mutta on hyvääkin. Paljon verotuloja.
Mutta kuinka kauan?

2

897

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelottaako?

Korjaa tuo 40 000 luvuksi yli 100 000.

x

• putkeen tuijottanut

Tuohon pitää laskea päälle ne ihmiset, jotka asuvat Lauttasaaressa siinä toisella puolella merenlahtea. Tähtikaukoputki on ollut ahkerassa käytössä. Taitaa olla melko rasvainen valokuva-albumi myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 145
      1575
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      72
      1146
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      113
      858
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      82
      679
    5. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      34
      503
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      45
      497
    7. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      73
      461
    8. Poistetut keskustelut

Käsittelvät usein miesten asioita ja miehenä olemista. Kuten viimeksi poiston kohteeksi joutunut, Miesten tulee alkaa
      Sinkut
      131
      410
    9. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      29
      404
    10. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      36
      403
    Aihe