Tekisi mieleni syleillä koko maailmaa, välillä unohtaen sen pahuus, epätoivo ja rikkinäisyys. Astraalitason värähtelyiden tunteminen on ihmeellistä. Se antaa ihmiselle ihmeellisiä voimia. Voimia olla syömättä, nukkumatta ja jopa juomatta. Olen valvonut kolme yötä putkeen, eikä tunnu missään. =) Kyllä ystävät meditaatio on ihmeellistä. Ne sielun tavoittamattomat voimavarat ovat käsittämättömiä. Vasta perusprinsiippien syvällisen ymmärtämisen kautta voi kundaliinienergian todellisen luonteen saavuttaa. Kaikkeuden primääriset värähtelyt ovat sensitiivisiä, mutta silti voimakkaita ja mukaansatempaavia niille, jotka ovat valmiita ymmärtämään totuuden....
Astraalitason värähtelyt
3
433
Vastaukset
- rallattaja
"Astraalitason värähtelyiden tunteminen on ihmeellistä. Se antaa ihmiselle ihmeellisiä voimia."
Tarkoitatko tällä astraalitason tuntemista, jopa fyysisenä tuntemuksena?
Itselläkin tullut samankaltaisia juttuja meditoinnin yhteydessä. Itsekin nukkunut liian vähän viimeaikoina ja selviytynyt huomattavan paljon vähemmällä unella. Joskus meditaation jälkeen unentarve on itsellä vähentynyt siihen viiteen tuntiin. Kuulostaa jo jännältä, ettet tarvitse unta ollenkaan. Siitähän on vain hyvä jatkaa. - muista
Pitää jalat tukevasti maassa ja olla muutenkin varovainen kun olet noitten asioiden kanssa tekemisessä.
- lemurialainen
jep munki faija vetää stimulanttien kaa viikon putkeen.mut sit se nukkuukin samanverran.
samadhi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339