nii...
työttömät on luusereita ja tyhmiä ko ei mee töihi
13
2433
Vastaukset
- Työtön..
Se että on työtön ei välttämättä tarkoita olisi tyhmä tms. kaikille ei ole täällä tarjolla töitä omasta alasta
- yks vaa
ku joku sanoo miuta tyhmäks ni mie saan sit sanoo häntä....
- rinta rottingilla
yks vaa kirjoitti:
ku joku sanoo miuta tyhmäks ni mie saan sit sanoo häntä....
En ainakaa itke työttömyyttäin, nyt oon työtön mutta kohta taas en oo ja se ei perhana muille kuulu enkä rupee sitä kellekään ruikuttaa. Työttömänä ehtii välillä kohottää ammattitaitoo, ja se on hieno juttu kun voi kertoa "ammattilaisille" uusista jutuista, eikun menoks eikä menneitten perään haikailla.
- Haalari
Kukas sulle noin on sanonut? Eikun haalarit päälle vaan!!
- Bronx
ite ainakii mielellään oon työtön
duunari....
liitosta 1050 e kk. käteen
- et ottavat ihan mitä
vain työtä vastaan!
Toisilla on varaa olla työtön, eikä jauhaa paskaa
tällä palstalla.
Tyhmyytesi näkyi kirjoituksestasi!- Lapio heilumaan
Töitä kyllä Suomestakin löytyy, jos on halukkuutta lähteä kotikulmilta muuallekin duuniin.
- jep jep
Taijat ite olla joku pummi mikä on päässy ensi kertaa töihin 7€ tuntipalkalla!Herää tääl ei oo töitä kaikille!!!
- Lapio heilumaan
No sitten täytyy suunnata muualle etsimään töitä!!! Kyllä Suomessa töitä riittää.
- jep jep
Lapio heilumaan kirjoitti:
No sitten täytyy suunnata muualle etsimään töitä!!! Kyllä Suomessa töitä riittää.
Ite oon tehny viimeset 10 vuotta reissuhommia et pie se pääs kiinne!Olen myös huomannu et työmailla puhutaan viroa tai venäjää kokoajan enemmän ja enemmän et eiköhä nää meijän työt ole koht tehty ku nämä halpatyövoima puskee tänne suomeen tekemään töitä noin 4 euron tuntipalkoilla....
- Kokoomus lehtori
Jossakin oli tutkimus jossa kallonmuotoja oli tutkittu. Taisi olla ARCOA, (American Recearch Central of Adults))Hämmästyttävä tulos: työttömillä oli kallo joitakin prosenttej alitteämpi kuin työllistetyillä. Samoin seksuaaliset kyvyt oliat laimeammat; impotenssia ja henkistä laimeutta ilmeni laajalti.
Herää kysymys, kannattaako osalle kansaa sedes tajota työtä, ehkäpä kansalaispalkka olisi sittenkin vaihtoehto..- työttömät
tuo oli aika hauska.
vai johtuskos se litteäkalloisuus esim. siitä kun työttömän ei tartte rehkii töissä sressin partaalla. voi ottaa päivät rennommin. ei työt rasita kalloo.
niin ja mitä seksiin tulee niin sitä työtön voi harrastaa mihin aikaan päivästä haluaa. ei tartte kulkee kello kaulassa, et millo ehtis sänkyhommiin. ei tartte illalla itkee ku ol niin rankka päivä, ettei nyt millään jaksa.
työttömän elämassä on paljon hyviä puolia, niistä pitää osata nauttia.
TYÖ,tuttu sana, muistan joskus kuulleeni, kun joku kysyi, että mitäs TYÖ täältä haette.
- Mä lepään ja nautin
Teijän muijista kun ootte painamassa tehtaalla..heh heh....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1061285- 581272
Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171070- 18955
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114814- 15752
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623