Mitä ihmettä?

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Olen 17 vuotta. Tiedän etten ole lesbo, olen ihan varma. Mua oksettaakin ajatella että nuolisin jotahi tytön pillua, * yök * . Mutta sillon sitte ku tyydytän itteeni ja olen hirmu kiihottunu niin huomaan että ku ajattelen tyttöjä, enimmäkseenkin rintoja mä tulen ihan hulluksi!! En tajua, jälkeenpäin sitte ärsyttää. Mä en ole lesbo! Onko kellään kokemuksia tai tietoa mistä voi johtua? Oikeesti pyydän asiallista vastausta ku tämä oikeasti häiritsee..

12

1792

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niko

saada selvyyden?
      mä voin tulla nuolee sun pilluu ni huomaat tykkäätkö siitä,kiinnostaako?

• ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

HALUAN saada selvyyden!

• niko
        ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:

HALUAN saada selvyyden!

mä tuun nuolee sua ja hyväilee ni saat kyl sit selvyyden pidätkö tytöist vai pojist

• -------
        niko kirjoitti:

mä tuun nuolee sua ja hyväilee ni saat kyl sit selvyyden pidätkö tytöist vai pojist

Etkö ole jo oppinut? Haluatko uudestaan vankilaan?

• Normaalia

Saahan sitä ajatella, vaikkei toimiin ryhdykään. Ei se sinusta lesboa tee. Itseasiassa on hyvinkin tavallista, että nainen fantasioissaan kiihottuu toisesta naisesta. Johtunee siitä, että päässä tuotettu kuva naisvartalosta vastaa tietyllä tasolla omaa kehonkuvaa, mikä puolestaan kiihottaa varsinkin jos mukana on oma kosketus. On helpompi samaistua siihen mitä omissa fantasioissa tehdään/tapahtuu naiselle, kuin miten mies asian kokee.

Ei sinulla ole tuossa mitään syytä ärsyyntyä tai häiriintyä. Aihe on vähän vähemmän keskusteltu, mutta silti täysin tavallinen.

• diudanz_

Montakohan kertaa tämä pitää tänne laittaa...

Ei tytön ajatteleminen masturboidessa tee kenestäkään (tytöstä) lesboa. Olet lesbo, jos pystyt rakastumaan, rakastamaan ja seurustelemaan (siis myös suutelemaan) tytön kanssa tämän sukupuolesta välittämättä. Sinulla ei todellakaan ole aihetta epäillä, että olisit lesbo tai edes bi-seksuaali.

• Nevahööd

Mutta mistä tulee tuo vimmattu tarpeesi kieltää lesboutesi?

• ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Se että minua pelottaa jos olisin. Se on outoa ja niin erilaista, ja minä ku olen mikä olen. Mun perheessänikään ei hyväksytä lesboutta, joka on mielestäni väärin, mutta minua pelottaa ja siksi en haluaisi olla..

• Tare

Tämä on minun mielipide. Jos olisin itse nainen niin olisin 100% lesbo koska en itse pidä siitä että joutuisin ottaa poskeen joltäin, se on vaan kuvottavaa en edes näe sitä mikä on naisille siinä niin kiinnostavaa mutta hei mieltymykset kullakin ja elämän meno menee siihen suuntaan että valintoja on.

Eli ei ole kellään varaa valittaa mutta tässä maailmassa on jos jonkinlaista menoo kaikesta sexsuaalisuuteen liittyvästä ettei pysy perässä

• Iines.,.

Miten tyydyttät itseäsi? haluaisin vinkkejä :)

• mullakin

mäkin unelmoin naisista/tytöistä kun itsetyydytän! mut en mä oo lesbo...

• 92_

Ihan normaalia!oon itekin huomannu saman(saatan joskus myös katsoa joitakin esim.pyöreitä esineitä ja kuvitella ne rinnoiksi)Tosin ajattelen joskus myös miehen "SITÄ"...En ole lesbo itsekään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1475
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1464
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe