Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitenkäs Epione?

FutureDoctor

Onko kellään kokemusta Epionen itseopiskelu prujuista? Kuulostaisi aikas hyvältä hinta-laatusuhde :)

13

7036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika hyvät

      Jokaisella palstalla on pääsääntöisesti vaan suositeltu ja kehuttu. Lue vaikka aikaisempia keskusteluja täältä.

      • ...

        Jos kommentteja ja vastauksia vertailee muiden itseopiskelupakettien kesken, niin vaikuttaa ihan hyvältä. Hinta ei ainakaan ole sen pahempi jos vaikka vertaa esim. valmennuskeskukseen.

        Vaikuttaa ihan laadukkailta...


      • Materiaaleista
        ... kirjoitti:

        Jos kommentteja ja vastauksia vertailee muiden itseopiskelupakettien kesken, niin vaikuttaa ihan hyvältä. Hinta ei ainakaan ole sen pahempi jos vaikka vertaa esim. valmennuskeskukseen.

        Vaikuttaa ihan laadukkailta...

        Ovat olleet hyviä ja selkeitä. Minusta paljon parempia kuin muilla ja ovat vielä paljon halvempiakin. Suosittelen kaikille. Onko muuten jollain kokemusta tuosta pääsykokeesta ja sen tarkastuksesta?


      • ........
        Materiaaleista kirjoitti:

        Ovat olleet hyviä ja selkeitä. Minusta paljon parempia kuin muilla ja ovat vielä paljon halvempiakin. Suosittelen kaikille. Onko muuten jollain kokemusta tuosta pääsykokeesta ja sen tarkastuksesta?

        itse juuri tänään niitä lueskellessa meinasi mennä hermot. vapaamuotoinen näyte: Happi molekyylit saa elektroneja...
        Mun mielestä nuo itseopiskelumateriaalit lähinnä vaikuttaa jonkun erittäin epäselviltä luentomuistiinpanoilta. Onneksi on tullut luettua pitkät luonnontieteet, asiaan vihkiytymättömän ei kannata edes yrittää ottaa selkoa Epionen selostuksista. Harmi että meni palautusaika umpeen preleihin lukiessa...


      • Normaali
        ........ kirjoitti:

        itse juuri tänään niitä lueskellessa meinasi mennä hermot. vapaamuotoinen näyte: Happi molekyylit saa elektroneja...
        Mun mielestä nuo itseopiskelumateriaalit lähinnä vaikuttaa jonkun erittäin epäselviltä luentomuistiinpanoilta. Onneksi on tullut luettua pitkät luonnontieteet, asiaan vihkiytymättömän ei kannata edes yrittää ottaa selkoa Epionen selostuksista. Harmi että meni palautusaika umpeen preleihin lukiessa...

        Itse olen ollut tyytyväinen Epionen matskuihin. Kyllä siellä joitain virheitä varmaan on, mutta pääsääntöisesti ihan ok matskut.

        Niin mikähän tuossa on niin vaikeaselkoista? Etkö todellakaan kaikenlaisen "pitkän luonnontieteen" (?) lukeneena ymmärrä em. lausetta? Kirjoitusvirheitä on kyllä kaikissa kirjoissa, joita eteeni on sattunut. Näyttäisi, että et osaa nähdä metsää puilta. Pitäisikö sinun harkita kirjallisuustiedettä, siellä suorastaan rakastellaan välimerkkejä ;)

        "Asiaan vihkiytymättömänä" minä ainakin ymmärsin kaiken lukemani. Ja jos "asioihin vihkiminen" tekee minutkin sellaiseksi, että en osaa heti tarkastaa matskua ja palauttaa sitä jos se ei miellytä, taidan jäädä naimattomaksi....


      • Nimetön
        Normaali kirjoitti:

        Itse olen ollut tyytyväinen Epionen matskuihin. Kyllä siellä joitain virheitä varmaan on, mutta pääsääntöisesti ihan ok matskut.

        Niin mikähän tuossa on niin vaikeaselkoista? Etkö todellakaan kaikenlaisen "pitkän luonnontieteen" (?) lukeneena ymmärrä em. lausetta? Kirjoitusvirheitä on kyllä kaikissa kirjoissa, joita eteeni on sattunut. Näyttäisi, että et osaa nähdä metsää puilta. Pitäisikö sinun harkita kirjallisuustiedettä, siellä suorastaan rakastellaan välimerkkejä ;)

        "Asiaan vihkiytymättömänä" minä ainakin ymmärsin kaiken lukemani. Ja jos "asioihin vihkiminen" tekee minutkin sellaiseksi, että en osaa heti tarkastaa matskua ja palauttaa sitä jos se ei miellytä, taidan jäädä naimattomaksi....

        Aika huolellisia muistiinpanoja taitaa sitten tuntemasi ihmiset tehdä. Enpä ole huomannut esim. Valmennuskeskuksen 2004 materiaaleissa Galenos-tehtäviä, kertaustehtäviä tai kotitehtäviä? Ja niistäkin myös löytää kirjoitusvirheitä ihan samalla tavalla. Aika huolella noi epionen materiaalit on minusta kyllä tehty. Jos joku haluaa palauttaa materiaalit yhdys sana virheen takia, ei osaa asioita laittaa tärkeys järjestykseen.


      • kessu82
        Nimetön kirjoitti:

        Aika huolellisia muistiinpanoja taitaa sitten tuntemasi ihmiset tehdä. Enpä ole huomannut esim. Valmennuskeskuksen 2004 materiaaleissa Galenos-tehtäviä, kertaustehtäviä tai kotitehtäviä? Ja niistäkin myös löytää kirjoitusvirheitä ihan samalla tavalla. Aika huolella noi epionen materiaalit on minusta kyllä tehty. Jos joku haluaa palauttaa materiaalit yhdys sana virheen takia, ei osaa asioita laittaa tärkeys järjestykseen.

        Materiaalin määrä on olematon Epionessa. Valmennuskeskus on parempi, laajin materiaali Huippuvalmennuksella. Olen ollut kaikkien kolmen kurssilla, Huippuvalmennukselta pääsin sisään. Siellä tapahtui virheitä kanssa, mutta kokonaisuus oli erittäin hyvä. Eximiasta olen kuullut Kuopion suhteen ihan hirveitä juttuja, mutta en voi juoruja kommentoida kun ei ole omaa kokemusta.

        Kannattaa suhtautua aika kriittisesti Epionen myyntimiesten puheisiin tällä palstalla, naurattaa vähän koko yritys, kun myyntimiehet yrittävät tekeytyä kurssilaisiksi.

        Vähän ryhtiä. Todettakoon, että kyllä lääketiedettä pääsee lukemaan ilman kurssiakin.


      • Normaali
        kessu82 kirjoitti:

        Materiaalin määrä on olematon Epionessa. Valmennuskeskus on parempi, laajin materiaali Huippuvalmennuksella. Olen ollut kaikkien kolmen kurssilla, Huippuvalmennukselta pääsin sisään. Siellä tapahtui virheitä kanssa, mutta kokonaisuus oli erittäin hyvä. Eximiasta olen kuullut Kuopion suhteen ihan hirveitä juttuja, mutta en voi juoruja kommentoida kun ei ole omaa kokemusta.

        Kannattaa suhtautua aika kriittisesti Epionen myyntimiesten puheisiin tällä palstalla, naurattaa vähän koko yritys, kun myyntimiehet yrittävät tekeytyä kurssilaisiksi.

        Vähän ryhtiä. Todettakoon, että kyllä lääketiedettä pääsee lukemaan ilman kurssiakin.

        Kaikkeen mitä netistä lukee kannattaa suhtautua varauksella ;)

        Minä vertailin viimevuotisia valmennuskeskus matskua ja itselläni olevaa tämän vuotista Epione matskua ja mielestäni eroa ei juuri ole muussa kuin hinnassa. Jos joku haluaa maksaa tuplahinnan materiaalista niin siitä vaan. Itselläni ei siihen ole varaa, koska joudun maksamaan materiaalin itse.

        Sitäpaitsi eikö tämä ole keskustelupalsta, jolla jokainen saa esittää mielipiteitään eri valmennuskurssimatskuista?

        Niin ja minä EN ole epionen myyntimies. Ei se, että kehuu jotain tuotetta netissä tarkoita, että on ketunhäntä kainalossa. Jokainen tehköön omat valintansa.


      • ;)))))
        kessu82 kirjoitti:

        Materiaalin määrä on olematon Epionessa. Valmennuskeskus on parempi, laajin materiaali Huippuvalmennuksella. Olen ollut kaikkien kolmen kurssilla, Huippuvalmennukselta pääsin sisään. Siellä tapahtui virheitä kanssa, mutta kokonaisuus oli erittäin hyvä. Eximiasta olen kuullut Kuopion suhteen ihan hirveitä juttuja, mutta en voi juoruja kommentoida kun ei ole omaa kokemusta.

        Kannattaa suhtautua aika kriittisesti Epionen myyntimiesten puheisiin tällä palstalla, naurattaa vähän koko yritys, kun myyntimiehet yrittävät tekeytyä kurssilaisiksi.

        Vähän ryhtiä. Todettakoon, että kyllä lääketiedettä pääsee lukemaan ilman kurssiakin.

        Tää on kyllä päivän paras!!!!

        Aluksi kessu toteaa:
        "Olen ollut kaikkien kolmen kurssilla... "

        Ja sitten:

        "Vähän ryhtiä. Todettakoon, että kyllä lääketiedettä pääsee lukemaan ilman kurssiakin."

        Mistä näitä urpoja sikiää?! Kiitos päivän piristyksestä!


      • hölmöjä

        jos uskotte kaiken sen mainostuksen jota erään nimeltä mainitsemattoman kurssin vetäjät täällä käyvät kirjoittamassa...


      • Normaali
        hölmöjä kirjoitti:

        jos uskotte kaiken sen mainostuksen jota erään nimeltä mainitsemattoman kurssin vetäjät täällä käyvät kirjoittamassa...

        Kuten jo sanoin en usko että kannattaa uskoa sokeasti MIHINKÄÄN mitä netin keskustelupalstalta lukee. Oman järjen käyttö on sallittua.

        Minä en vain ymmärrä miksi mun kannattaisi maksaa jostain matskusta yli 300 euroa kun vastaavan saa PUOLET halvemmalla? Miksi se on joltain pois, jos sanoo, että on tyytyväinen valintaansa?

        Sitäpaitsi eikös se ole niin että jos netistä jotain tilaa on sillä (muistaakseni) 10 päivän palautusoikeus. Jos ei älyä itse valvoa etujaan ja palauttaa tavaraa josta ei pidä, niin kenen muun vika se on kuin oman itsensä?


      • kiinnostaa?
        Normaali kirjoitti:

        Kuten jo sanoin en usko että kannattaa uskoa sokeasti MIHINKÄÄN mitä netin keskustelupalstalta lukee. Oman järjen käyttö on sallittua.

        Minä en vain ymmärrä miksi mun kannattaisi maksaa jostain matskusta yli 300 euroa kun vastaavan saa PUOLET halvemmalla? Miksi se on joltain pois, jos sanoo, että on tyytyväinen valintaansa?

        Sitäpaitsi eikös se ole niin että jos netistä jotain tilaa on sillä (muistaakseni) 10 päivän palautusoikeus. Jos ei älyä itse valvoa etujaan ja palauttaa tavaraa josta ei pidä, niin kenen muun vika se on kuin oman itsensä?

        En jaksa uskoa että kukaan täällä mainostaisi omia tuotteitaan tuohon tyyliin. Näyttää siltä että kyseisillä ihmisillä on oikeat ammatit ja sen verran hyvä liikeidea että tuotteet tuntuu saavan ihan aitoa kannatusta.

        Netissä ei kannata uskoa kenenkään negatiivisia tai positiivisia hehkutuksia, jos ei tunne kirjoittajaa. Että jokainen voi ihan itse muodostaa ne mielipiteensä kokemusten perusteella ja päättää uskooko niihin. Tilatkaa molemmat tuotteet ja pitäkää se kumpi on parempi.


    • doctor tuleva

      Pähkäilin kovasti, mille valmennuskurssille osallistuisin= antaisin euroni, joilla voisi tehdä muutakin mukavaa!! Päädyin kuin päädyinkin Epioneen- huraa!!! Pääsin lääkikseen!!! Suurin kunnia kuuluu...MINULLE!
      Mutta ilman valmennuskurssia tuskin ehkä en olisi päässyt. Tiivis kurssi, tsemppaavat opettajat, keskityimme olennaiseen, kipeää teki, mutta - tässä ollaan!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe