Tällä palstalta tulee ilmi, että aviomiehet hyväksyvät vaimonsa biseksuaalisuuden. Mutta hyväksyvätkö aviovaimot miehen biseksuaalisuuden. Itse en ole ainakaan uskaltanut kertoa. Taitaa useamat miehet hhaaveilla pääsevänsä mukaan. Oma unelmani olisi tutustua perheeseen, jossa molemmat ovat biseksuaaleja. Enkä tarkoita pelkkää seksiä
Bi avioliitossa
12
2268
Vastaukset
- Rina
Minä ja aviopuolisoni olemme molemmat bi-seksuaaleja. Mutta tuskin olemme etsimäsi perhe, ei meitä kiinnosta tutustua kehenkään siksi, että jotakuta kiinnostaa suuntautumisemme.
Seksiinkään meistä ei ole, koska olemme naimisissa keskenämme = harrastamme seksiä vain keskenämme. - bi-mies
Itse sain vaimolleni kerrottua ja hän hyväksyy taipumukseni, joten onnekas olen. Ongelman on lähinnä aiheuttanut se, että kun sain vaimon luvalla kokeilla miestä niin nyt tuntuu että olen aika pahasti koukussa tähän hommaan... Toivottavasti tässä saa vielä itsensä jonkinlaiseen balanssiin, rakastan kuitenkin vaimoani yli kaiken.
- CCrider
meillä taas meni vähän päinvastoin, annoin vaimolleni luvan tyttöystävään ja nyt tuntuu et se tyttöystäväjuttu jäi päälle...
- CCrider
se toki pelkkää seksiä olekaan tietty...
paljon paljon muuta ... - bi-pari,oulu
Minä olen myöntänyt naiselleni että olen BI ja hän hyväksyi sen ja oli siitä myös innoissaan. Niseni on myös Bi-henkinen.
olemme M23/N21,Oulu - NainenX
Minä taas epäilen miesystäväni olevan bi, mutta hän ei ole suostunut tunnustamaan. Olen päättänyt jatkaa suhdetta epäilystäni huolimatta, mutta pettämistä en voi hyväksyä. Toivon, ettei sellaista tapahdu, ja toivon myös että epäilyni ovatkin tuulesta temmattuja.
Mites sinä Bi-ukkomies. Oletko osannut olla vaimollesi uskollinen taipumuksestasi huolimatta?- bi-mies
...kuitenkin että jos todella rakastat miesystävääsi niin hyväksyt hänet sellaisena kuin hän on - mikä sitten olikaan. Eri asia on miten sovitte pelisäännöt siinä tapauksessa että hän osoittautuu bi:ksi.
- Tavallinen mies
Siis mistä tiedät olevasi Bi-mies? - Sekö, että fantasioit miesten välisestä seksistä? - Se ei vielä mielestäni tee miehestä Bi-seksuaalista. Mielestäni seksihalut samaa sukupuolta olevien kesken ovat ihan normaaleja tervejärkisillä heteroilla. (Vain ahdasmieliset ja ahdistuneet heterot eivät voi hyväksyä tuota bi-puoltaan)
Bi-seksuaalisuuden raja menee minusta siinä, että rakastutko (voitko rakastua) samaa sukupuolta olevaan. Jos siis tunnet voivasi rakastua (ja olet rakastunut) yhtä lailla mieheen kuin naiseenkin, olet Bi. - bipari
Täällä avopari perheellinen etelä-savosta.
Olemme kummatkin biseksuaaleja, hyväksymme toistemme halut, annamme vapauden myös toteuttaa niitä yksin, kaksin tai ryhmässä!!
Seksistä on kysymys muiden kanssa mutta rakkautta jaamme keskenämme vain toisillemme ;)- jonna
Onko se aina oletus että jos on toinen osapuoli tai molemmat bi niin saa "leikkiä" toisten kanssa...? Mulle se merkitsee vain sitä että on enemmän valinnanvaraa kun etsii sitä oikeaa, en menisi pettämään ikinä sen takia.
- Rina
jonna kirjoitti:
Onko se aina oletus että jos on toinen osapuoli tai molemmat bi niin saa "leikkiä" toisten kanssa...? Mulle se merkitsee vain sitä että on enemmän valinnanvaraa kun etsii sitä oikeaa, en menisi pettämään ikinä sen takia.
Se näyttää olevan oletus, ikävä kyllä.
Eihän siinä mitään, jokainen tehköön mitä haluaa ja naikoon ketä haluaa, mutta minua henk.koht loukkaa oletus, että koska olen bi = harrastan seksiä parisuhteeni ulkopuolella.
Minulle se, että olen bi, tarkoittaa sitä, että ennen vakiintumistani minulla oli suhteita sekä naisiin että miehiin. Sekä sitä, että avioliittoni aikana minulla oli elämäni kiihkein romanssi naisen kanssa (joka ei sisältänyt seksiä, koska kuten sanottu, se kuuluu minulla vain parisuhteeseen). - bipari
Rina kirjoitti:
Se näyttää olevan oletus, ikävä kyllä.
Eihän siinä mitään, jokainen tehköön mitä haluaa ja naikoon ketä haluaa, mutta minua henk.koht loukkaa oletus, että koska olen bi = harrastan seksiä parisuhteeni ulkopuolella.
Minulle se, että olen bi, tarkoittaa sitä, että ennen vakiintumistani minulla oli suhteita sekä naisiin että miehiin. Sekä sitä, että avioliittoni aikana minulla oli elämäni kiihkein romanssi naisen kanssa (joka ei sisältänyt seksiä, koska kuten sanottu, se kuuluu minulla vain parisuhteeseen).Eihän se ole pettämistä jos kumpikin tietää mitä toinen tekee??
Pettäminen minusta on salassa tehtyä ja yleensä siihen kuuluu suuremmat tunteet, kuin pelkkä seksi!!
Seksi ja rakasteleminen on kaksi aivan ei asiaa!
Mitäs pahaa seksissä on ettei sitä enään saisi harrastaa kun löytää sen oikean?
Noh... jos joillekkin riittää 50v naida sitä samaa niin ehkä sitten, mutta jotkut osaa nauttiakkin laajemmin seksin tuomista iloista!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458