Mitenköhän monta kurssia kannattaa valita maksimissaan ekalle vuodelle? Onko 34 liikaa?
kurssien..
10
568
Vastaukset
- hhk
pn liilaa ainakin mun mielestä sellanen 28 on aika jees
- yleensä
otetaan ekalle ja tokalle 28-30 kummallekin ja 3:lle 18-20 kurssia.
- olikin
että onko se liikaa? Onko 34 kurssia mahdoton? Kannattaako edes yrittää?
- juu
olikin kirjoitti:
riippuu tietenkin millaisia kursseja siellä on. Jos siellä on paljon jotain liikuntaa ja atk:ta ym.. niin kyl se ehkä menee, mutta jos pelkkiä lukuaineita, niin ei kiitos.
30-30-15 on aika looginen. - nimenomainen
juu kirjoitti:
riippuu tietenkin millaisia kursseja siellä on. Jos siellä on paljon jotain liikuntaa ja atk:ta ym.. niin kyl se ehkä menee, mutta jos pelkkiä lukuaineita, niin ei kiitos.
30-30-15 on aika looginen.taitaapi olla juuri tuo
30-30-15
Ei sitä kannata itteään jo ekana vuotena näännyttää. - ABI__06
olikin kirjoitti:
eipä se kai liikaa ole, riippuu tosiaan että millasia kursseja siellä on seassa. Ei ota liikaa stressiä ni kyllä ne siitä menee. Itselläni oli ekalle vuodelle 32 kurssia ja ihan hyvin pärjäsi.
- Zarra
olikin kirjoitti:
Ei 34 kurssia ole välttämättä mahdoton. Se riippuu siitä, miten lahjakas olet ja miten paljon jaksat tehdä töitä. Itse tein ensimmäisenä vuonna 34 kurssia, enemmän lahjakkuuden avulla kuin töitä tekemällä. Mutta jos koulunkäynti ei suju sinulta kuin vettä vaan, kannattaa keskittyä kurssien suhteen mieluummin laatuun (=kohtuullisten arvosanojen tavoitteluun) kuin määrään.
- kevyemmin
Zarra kirjoitti:
Ei 34 kurssia ole välttämättä mahdoton. Se riippuu siitä, miten lahjakas olet ja miten paljon jaksat tehdä töitä. Itse tein ensimmäisenä vuonna 34 kurssia, enemmän lahjakkuuden avulla kuin töitä tekemällä. Mutta jos koulunkäynti ei suju sinulta kuin vettä vaan, kannattaa keskittyä kurssien suhteen mieluummin laatuun (=kohtuullisten arvosanojen tavoitteluun) kuin määrään.
Paras on: 35-30-10
Ei jää kolmannelle vuodelle liikaa hommaa =).
Tietenkin lukioaika on ainutlaatuista ja vastaavaa yleisivistävää ohjattua opetusta ei sitten muutaman vuoden päästä enää saa, joten sikäli kannattaa nyt käyttää hyväksensä kaikki luokion suomat mahdollisuudet. Kolme vuotta on lyhyt aika. Eli jos tuntuu, että jaksaa painaa 100 kurssia, niin antaa paukkua vaan! - mölö22
kevyemmin kirjoitti:
Paras on: 35-30-10
Ei jää kolmannelle vuodelle liikaa hommaa =).
Tietenkin lukioaika on ainutlaatuista ja vastaavaa yleisivistävää ohjattua opetusta ei sitten muutaman vuoden päästä enää saa, joten sikäli kannattaa nyt käyttää hyväksensä kaikki luokion suomat mahdollisuudet. Kolme vuotta on lyhyt aika. Eli jos tuntuu, että jaksaa painaa 100 kurssia, niin antaa paukkua vaan!Minulla oli 35 ekana vuonna. Toisena ja kolmantena sitten lomailin enempi, kun oli muutakin elämää ja asiat vaikeni. Mutta mieti kursseja valitessasi mitä haluat lukion jälkeen, ja ota niitä. Kuulostaa palikkaohjeelta mutta kannattaa ottaa kaikkea mikä kiinnostaa.
- abina
ainakaan vedä överiksi.
Sillä minä tein sen virheen ja ja minulla oli joka jaksossa n. 15 kurssia. eli suoritin noin 4 vuotta lukiota tuon takia!
Tee sen verran kuin innostaa ja jaksat. tärkeintä on että itse jaksat,viihdyt ja saat HYVIÄ numeroita. ei armovitosia, jolla saat kurssimerkinnän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478