Kertokaa,miten käyttäydytte,jos olette ihastuneita/kiinnostuneita saman luokan tytöstä???????????
Kertokaa jätkät!!!!!
7
1152
Vastaukset
- möhöhöhöhöhpö
runkkaan ja ajattelen sen persettä
- nojesoikeesti
Joku faking älykääpiö taas^^
Hm, en mä tiedä. Riippuu ihan jätkästä. Joku villimpi luultavasti "kiusaa" tyttöä josta pitää tai härnää tätä, hiljaisempi luultavasti katselee, ja yrittää vältellä tytön katsetta. Rohkeat luultavasti pyrkivät tytön läheisyyteen ja juttelevat..
Itse en kuitenkaan haluais olla tytön kans joka ois samalla luokalla.. tai ainakaan tällä nykysellä luokalla en haluis olla kenenkää kans :P Joo mut tosiaan se riippuu varmasti tosi paljon. Poikaa voi kyl myös hermostuttaa, joten on vaikee sanoo käyttäytymisestä et tykkääkö poika sinusta tms. Poika voi meinaan vaikuttaa välinpitämättömältä ja käyttäytyä normaalisti/oudosti jos vaikka häntä jännittää.
Toivottavasti auttaa jotakin, mutta jos nyt itse olet tyttö niin ota asiasta rohkeasti selvää! :D Aina kannattaa kokeilla ;) tsemppiä.
- että siis
salaa vilkuilla, hymyillä, avata ovi, ehkä jutella jotain pientä, muttei kuitenkaan mitään pervoo
ja jos saan hymyn ni joko pelästyn tai sit saatan hymyillä takaisin :) Muuta en oikeen uskalla :(
- pokfs
Noh mä kyl yleensä sillee ns. 'kiusottelen' sitä tyttöö ja yritän saada sen hymyilemään. :)
- tyttönen<3
Teistä kaikista oli paljon apua!!!
- i tell you
kerron sen sille ja puhun sen kaa ja lopuks kysyn et voiko se alkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603