Onko rahahuolia?

Rahasampo

Minulla ei.

Buahahahaaahahhaahahahahahaaaa
hahahahahaahahahahaaa
hahahahaaaaa

14

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harvinaisen

henkiseltä olennolta. Tuo oli sarkasmia, sanan "sarkasmi" merkityksen voit katsoa sanakirjasta.

• Karvonen

Olet näköjään niitä, jotka Gretan ja mateon mukaan ovat löytäneet onnen elämäänsä. Hienoa!

Hyvä kun olet tuollainen asialliseen ja rakentavaan keskusteluun kykenevä fiksu scientologi, jota me pahat antisosiaaliset täällä kiusaamme.

• pikku kysymys

,tai luultavastihan se on vaan dekkari eri nimimerkkien takana kirjoittelemassa,
        niin kysymys dekkarille:

Miltä tuntuu olla maailman suurin idiootti?

Kerro meille, ihan uteliaisuudesta kiinnostaa.

• Karvonen
        pikku kysymys kirjoitti:

,tai luultavastihan se on vaan dekkari eri nimimerkkien takana kirjoittelemassa,
        niin kysymys dekkarille:

>>Miltä tuntuu olla maailman suurin idiootti?

• Karvonen
        pikku kysymys kirjoitti:

niin kysymys dekkarille:

Kuten varmaankin olet sanakirjasta tarkistanut, idiootin määritelmä kuuluu jokseenkin näin: "Vahvasti vajaamielinen henkilö."

Uskoisin, että vastaus kysymykseesi löytyy sellaisten henkilöiden keskuudesta, joilla on vakavia vaikeuksia esimerkiksi lasku- ja kirjoitustaidon kanssa.

• Greta
        Karvonen kirjoitti:

Kuten varmaankin olet sanakirjasta tarkistanut, idiootin määritelmä kuuluu jokseenkin näin: "Vahvasti vajaamielinen henkilö."

Uskoisin, että vastaus kysymykseesi löytyy sellaisten henkilöiden keskuudesta, joilla on vakavia vaikeuksia esimerkiksi lasku- ja kirjoitustaidon kanssa.

niin olisitko Karvonen ystävällinen ja todistaisit oman laskutaitosi. Kirjoita tähän numerot 15-0, tuossa järjestyksessä.

• Karvonen
        Greta kirjoitti:

niin olisitko Karvonen ystävällinen ja todistaisit oman laskutaitosi. Kirjoita tähän numerot 15-0, tuossa järjestyksessä.

15-0.

Voisitko sinä nyt vastaavasti suorittaa tuon aiemmin Villelle antamani tehtävän?

• Karvonen
        Greta kirjoitti:

Mihin katosikaan nyt maailmaasyleilevä ihmisystävyytesi?

Miten on, onko tämän ketjun aloitus mielestäsi syvällistä ja asiallista scientologian pohdiskelua rakentavassa hengessä?

• Karvonen
        pikku kysymys kirjoitti:

niin kysymys dekkarille:

>>>,tai luultavastihan se on vaan dekkari eri nimimerkkien takana kirjoittelemassa,
        niin kysymys dekkarille:

• Greta
        Karvonen kirjoitti:

Mihin katosikaan nyt maailmaasyleilevä ihmisystävyytesi?

Miten on, onko tämän ketjun aloitus mielestäsi syvällistä ja asiallista scientologian pohdiskelua rakentavassa hengessä?

Halusin näyttää sinulle miltä tuntuu saada tuonlainen viesti. Ilmiselvästi kiusaannuit, mutta tämä oli sinun oma lääkkeesi ja käytin vain esimerkkiäsi. Oletko itse valmis vastaamaan tuohon? Ilmeisesti et, miksi jonkun muun pitäisi siihen vatata? Niin kauan kun pidät muita hölmöinä, sinun on turha odottaa keskustelua, ymmärrätkö?

• Karvonen
        Greta kirjoitti:

Halusin näyttää sinulle miltä tuntuu saada tuonlainen viesti. Ilmiselvästi kiusaannuit, mutta tämä oli sinun oma lääkkeesi ja käytin vain esimerkkiäsi. Oletko itse valmis vastaamaan tuohon? Ilmeisesti et, miksi jonkun muun pitäisi siihen vatata? Niin kauan kun pidät muita hölmöinä, sinun on turha odottaa keskustelua, ymmärrätkö?

Miksi kysymys loukkaisi? Ymmärrätkö, että projisoit omia tuntemuksia minuun, kuvittelet minun käyttäytyvän tietyllä tavalla ja motiivejakin ryhdyt arvailemaan. Tuo kaikki on sinusta itsestäsi lähtöisin.

En tosin ymmärrä, mikä vimma sinulla on hyökätä minua vastaan, jos katsot olevasi keskustelussa "puolueeton sivullinen". Kertoisitko, ole hyvä, mitä mieltä olet näistä "buahahhaa", "persläpipyhimys", "paskiainen" ja muista vastaavista viesteistä, jotka täyttävät palstan. Edustavatko ne mielestäsi asiallista keskustelua?

Olen alun alkaenkin esittänyt scientologeille aivan asiallisia kysymyksiä, kuten "miten ja missä asiassa scientologia on sinua auttanut?" Onko tuo mielestäsi toisten hölmönä pitämistä?

Olen myös esittänyt oman arvioni siitä, mitä mekanismeja scientologiassa käytetään. Kukaan ei näytä näitä kiistävän. Sen sijaan vastauksena otteet kovenivat ja palstalla alkoi systemaattinen henkilöön kohdistuva kampanjointi.

Mielenkiintoinen yhteensattuma, eikö totta?

• Greta
        Karvonen kirjoitti:

Miksi kysymys loukkaisi? Ymmärrätkö, että projisoit omia tuntemuksia minuun, kuvittelet minun käyttäytyvän tietyllä tavalla ja motiivejakin ryhdyt arvailemaan. Tuo kaikki on sinusta itsestäsi lähtöisin.

En tosin ymmärrä, mikä vimma sinulla on hyökätä minua vastaan, jos katsot olevasi keskustelussa "puolueeton sivullinen". Kertoisitko, ole hyvä, mitä mieltä olet näistä "buahahhaa", "persläpipyhimys", "paskiainen" ja muista vastaavista viesteistä, jotka täyttävät palstan. Edustavatko ne mielestäsi asiallista keskustelua?

Olen alun alkaenkin esittänyt scientologeille aivan asiallisia kysymyksiä, kuten "miten ja missä asiassa scientologia on sinua auttanut?" Onko tuo mielestäsi toisten hölmönä pitämistä?

Olen myös esittänyt oman arvioni siitä, mitä mekanismeja scientologiassa käytetään. Kukaan ei näytä näitä kiistävän. Sen sijaan vastauksena otteet kovenivat ja palstalla alkoi systemaattinen henkilöön kohdistuva kampanjointi.

Olen ollut pitkän aikaa sitä mieltä, vaikka en tänne ole paljon kirjoitellut, että nuo mainitsemasi muka scientologien herjat ym. eivät ole scientologeilta lähtöisin, vaan jonkun muun näppylöistä. Sen verran scientologeja tuntevana, olen vakuuttunut, että kukaan oikea scientologi ei noita näppäimistään päästä.
        Tämä saadaan näyttämään miltä halutaan. Herjat näyttää lentelevän puolin ja toisin ja välttämättä siihen ei tarvita kuin yksi ukko ja yhdet näppylät. Sitten tulee yksi tai kaksi järkevää kirjoitus joita vastaan hyökätään ja niitä kritisoidaan.

• Greta
        Karvonen kirjoitti:

Jatkoa edelliseen.
        Olen kyllä seurannut tätä palstaa ja tiedän tarkalleen miten vastaan, jos joku vastaa kysymyksiisi. Täällä on kerrottu monia kertomuksia siitä miten scientologia on auttanut ihmisiä, mutta mitä siitä on seurannut??? Mitätöitiä, mitätöinnin perään. Onko se mielestäsi asiallista keskustelua?
        Scientologeilla on samat ihmisoikeudet ja uskonnon vapaus kuin sinullakin, kunnioita sitä.

• tuollainen
        Greta kirjoitti:

Jatkoa edelliseen.
        Olen kyllä seurannut tätä palstaa ja tiedän tarkalleen miten vastaan, jos joku vastaa kysymyksiisi. Täällä on kerrottu monia kertomuksia siitä miten scientologia on auttanut ihmisiä, mutta mitä siitä on seurannut??? Mitätöitiä, mitätöinnin perään. Onko se mielestäsi asiallista keskustelua?
        Scientologeilla on samat ihmisoikeudet ja uskonnon vapaus kuin sinullakin, kunnioita sitä.

rahastusporukka ei ansaitse kunnioitusta. Tällä palstalla olleet ns "menestystarinat" ovat lähinnä huvittavia sepityksiä, joiden läpi jokainen omilla aivoillaan ajatteleva näkee välittömästi. Netti on niitä pullollaan, toinen toisensa kopioita, ainoastaan nimet vaihtuvat.

Jeremy Perkinsin menestystarina vain kummasti katosi netistä hänen tapettuaan OT-8 äitinsä, ihmisen, jonka tulisi olla täysin immuuni onnettomuuksille.

"ENEMY SP Order. Fair game. May be deprived of property or injured by any means by any Scientologist without any discipline of the Scientologist. May be tricked, sued or lied to or destroyed."

- L. Ron Hubbard, Hubbard Communications Office Policy Letter, 18 October 1967

[SP = Suppressive Person a.k.a. critic of Scientology]

"THE ONLY WAY YOU CAN CONTROL PEOPLE IS TO LIE TO THEM. You can write that down in your book in great big letters. The only way you can control anybody is to lie to them."

- L. Ron Hubbard, "Off the Time Track," lecture of June 1952, excerpted in JOURNAL OF SCIENTOLOGY issue 18-G, reprinted in TECHNICAL VOLUMES OF DIANETICS & SCIENTOLOGY, vol. 1, p. 418

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3672
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      28
      3232
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2878
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2720
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1699
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      22
      1518
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1474
    Aihe