Mitä tää tarkottaa???

Kalevi Perseensuti

Mä oon justiin tullu seiskalle ja mua kiusataan siellä tosi omituisella tavalla! Jo heti ekana päivänä mulle tehtiin näin: Ekaks kävelin ovesta sisään koulun aulaa, joka oli täynnä porukkaa, yhtäkkii joku iso lihava läski poika tönäs mut maahan selällee ja vetu housut alas. Sitten se kyykisty mun naamalle ja aloin rimpuilee mut sen kaks kaverii piti mua kiinni ja sit se stnan ihramaha pieras mun nokkaa et saatoin jopa tuntee sen perskarvat mun nenällä!! Siis tää oli mun ikävin kokemus koko mun elämässä! Tää ei oo feikki, tää on totta, uskokaa pois!! Tän takia MUA kiusataan koko aika, sillonki porukka vaan katto vieressä ja naureskeli!! Mä oon muka nolo, kun joku ihramaha vetää housut kinttuihin ja pieree munnokkaa!!! Auttakaa mua! Mitä mun pitäis tehä?

5

924

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäny

kiskasta sitä vehkeestä niin kovaa että sattuu. tai oisit potkassu

• olis pitäny

sun olis pitäny lipaista herkut parempiin suihin, kun kerran pääsit noin hollille, tunari...!

• >:P

Vaikea sanoa, mitä siinä tilanteessa olisi pitänyt tehdä. Jos se pakaralihas olisi ollut tosiaan niin lähellä, että sitä olisi voinut siinä vaikka puraistakin, niin olisin sinuna puraissut! Tarttunut leuoillani kiinni hänen takamukseensa niin lujaa, että veri olisi vain roiskunut ja lihanpala irronnut! Sen hän olisi toden totta ansainnut. Ja jos olisin saanut seurauksena lyönnin päin bläsiä, niin entäs sitten? Aivan yhtä inhottavaa on, kun joku pieraisee naamalle. Tietenkään siinä ei huvita purra kenenkään likaista takamusta, mutta ajattele sitä kipua jonka olisit aiheuttanut hänelle... Olisi ollut kunnon opetus nimittäin! Kun olisi pienoinen monttu pakarassa, ei tulisi varmaan sen jälkeen tehneeksi sitä kenellekään toiselle. Olen melko varma asiasta. Tuohon sinulla olisi ollut OIKEUS, mutta ei se mitään, vaikket niin tehnytkään. Ei se ole sinun vastuullasi, saako joku tuollainen paska-aivo opetusta vai ei. Pääasia, että tilanne on nyt ohitse.

Ja tietenkään tuota tapahtunutta ei pidä sivuuttaa. Kun kysyit, että mitä sinun pitäisi nyt tehdä, niin sanoisin että kertoa tilanne opettajalle. Kerro opettajalle, kuka sinun naamallesi pieraisi ja myös se, että ketkä kaksi olivat pitämässä sinua paikoillaan. Tästä täytyy tehdä jonkinlainen valitus -noin ei saisi koskaan käydä (vaikka siitä hengissä selviääkin). Ota ihmeessä opettajaan yhteyttä! Kerro vaikka kotonasi ensin tapaus vanhemmillesi ja sitten te yhdessä menette viemään asiaa eteenpäin. Olet todella hyvä tyyppi, kun kirjoitat tänne ja näytät mallia, että aroistakin asioista voi täällä puhua. Kyllä sinä vielä tulet näyttämään tuolle ihrakasalle, mikä on homman nimi! Nyt ei tosin tunnu siltä, mutta odotapas vain kun asiat muuttuvat. Ne tulevat nimittäin muuttumaan. Usko pois.

• fetissi fabian

ahhh, siis vähänkö kiihotuin paljon tosta! heti rupes kyrpä seisomaan! määkin fantasioin usein tommosista tilanteista! uuuuuuh nyt on pakko runkata

• hohiihoho!!

Ei hemmetti mää tipuin tuolilta kun tota luin :D:DxDxD Siis turauttikse oikeesti su nokkaas tollee?? Ei oo totta! xDxD En kyllä kehtais tommosta kertoo kelleen! :DDD:D:DDx:DxDxD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11301
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      62
      9162
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5455
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3690
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3348
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      61
      2713
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2430
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      15
      2249
    Aihe