Tämä...

on siis

vain makuasia josta siis EI sovi kiistellä! Mutta miten joku voi sanoa tätä naista rumaksi? En ole mikään Christina fani, en kuuntele oikeastaan mitään musiikkia, jos totta puhutaan... Okei myönnetään että Christina ei ole parhaimmillaan joka kuvassa! (niissä paljastelu ja meikittömissä kuvissa)... Ei kai sitä voi nätiltä joka päivä näyttää! Okei jotkut ei pidä ulkonäöstä, eikä tarvitsekaan... Minusta Shakira ja Britney on kanssa ihan nättejä ja monet muutkin julkkikset! Tänne aina laitetaan niitä meikittömiä kuvia! "No tältä se ihana Christinane oikeasti näyttää" tai " Kauheeta ku se on ruma ilman meikkii"... Haloo onhan nekin ihmisiä!!! Vai pitäisikö niiden olla joka päivä kansan palvoma mediatuote? HUOM! HUOM! HUOM! SIIS VAIN MAKU ASIA!


http://www.thehitchingpost.co.uk/uploads/images/6149.jpg

http://static.flickr.com/24/46298677_bab466536a_m.jpg

http://muzyka.onet.pl/_i/galerie/c/christina_aguilera/d12.jpg

http://www.wrc-wallpaper.de/ava/Christina/Christina Aguilera Avatar 1.jpg

http://www.wrc-wallpaper.de/wall/Christina/Christina Aguilera 2.jpg

3

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marié

      niin, onhan se makuasia.
      minun mielestäni christina on kaunis nainen, mutta tottakai nyt sellainen tähtikin joskus epäonnistuu jossain asuvalinnoissa, meikeissä yms. ja ei siitä pitäisi kenenkään valittaa, ellei valittaja satu olemaan aina täydellinen, mutta tämä ei ole mahdollista, koska kukaan ei ole täydellinen (tai jos jonkun mielestä on, niin varmasti löytyy joku jonka mielestä ei ole)...
      ja kannattaa aina katsastaa peilistä, minkä näköinen itse on, jos meinaa jotain haukkua. ja eihän christina tai kukaan muukaan voi niin vain muuttua eri näköiseksi (ellei mene kauneusleikkaukseen, mutta ei siinäkään kokonaan muutu)
      jeps, ja shakira ja britney on myös kauniita. :)
      niin ja christina on kyllä minun idolini, mutta se ei silti vaikuta mun mielipiteeseen hänen ulkonäöstään! :) laulaa muuten todella kauniisti! :o

      no mutt eipäs minulla muuta :>

      • sill

        joka väittää christinaa rumaksi!? siis jonkun mielestä se ei vält. oo kaunis mutta se että aletaan väittää et `hyi vittu se Christina on ruma akka`,menee kyll ihan liian pitkälle! kaikki jokka näin väittää niin kattokaa alkup. viestin linkkejä. niissä huomaa kuinka kaunis aguilera oikeasti on! ja miten erottuu muista näistä-kaiken-maailman-britneytä-ja-shakirasta-ym.....vaikka on neki tietyis kuvis nättejä mutta xtinan tyyli on jotenkin itsevarmempi,seksikkäämpi,uskaliaampi ja posit. tavalla erikoisempi..


    • pahoillani

      mutta kuulun kyllä siihen sakkiin kenen mielestä hän ei ole kaunis. Toki hänestä olen nähnyt paljon hyviä kuvia, mutta hän näyttää livenä aivan erilaiselta. Kuvissa saa kai kenet tahansa näyttämään hyvältä. Joka kerta kun näen hänet haastattelussa tai lavalla, ihmettelen syvästi miten hän voi olla jonkun mielestä kaunis. Tavallinen laiheliini meikkeineen, ehkä jopa tavallistakin rumempi. Kauniimpia naisia tulee vastaan joka päivä kadulla. Noh mutta tämä olikin vain makuasia. Eikö?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1925
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      51
      1853
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1383
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe