Kuinka kauan kestää kun E EPA alkaa vaikuutamaan masennukseen?
E Epa
5
1410
Vastaukset
- heikki
hei riippuu sinun henkilökohtaisesta tilanteestasi jos käytät epa650 mg kapseli 2 päivässä n 1-3 kk kuluttua tunnet varmasti olosi paremmaksi lisää siihen vielä sinkki ja mangnesium lisä mukaan ja yritä lisätä liikuntaa kohtuullisesti .toivotan menestystä.
- Mun
mies on depressiossa, ja olen hänelle syöttänyt kuukauden 1g/pvä E EPA lääkehoidon lisänä, mutta ei näytä hellittävän, tuossa oli välillä parempi, mutta taas meni huonompaan suuntaan. Mieheni on tyuupunut lisäksi. Mutta täytyy vielä jatkaa ja muistuttaa miestäni, että ottaa E EPAA edelleen.
Kiitos vastauksesta! Asia askarrutti minua. - ...
Mun kirjoitti:
mies on depressiossa, ja olen hänelle syöttänyt kuukauden 1g/pvä E EPA lääkehoidon lisänä, mutta ei näytä hellittävän, tuossa oli välillä parempi, mutta taas meni huonompaan suuntaan. Mieheni on tyuupunut lisäksi. Mutta täytyy vielä jatkaa ja muistuttaa miestäni, että ottaa E EPAA edelleen.
Kiitos vastauksesta! Asia askarrutti minua.toivottavasti kilpirauhasarvot on tutkittu!
- Mielestäni on
... kirjoitti:
toivottavasti kilpirauhasarvot on tutkittu!
Mun mielestä häneltä otettiin kilpirauhasarvot, jotka olivat normaalit. Paitsi en tiedä kuinka normaalit?
- välttämättä
Mun kirjoitti:
Kiitos vastauksesta! Asia askarrutti minua.autta samalla lailla kaikkia, joku tarvitsee E-EPAa enemmän kuin toinen. Luin jostakin, että englantilainen psykiatri Puri määrää E-EPAa 2 g päivässä masennuksen hoidoksi ja sen jälkeen 1 g/päivä lopuksi iäksi uusimisen ehkäisyyn. Sitäpaitsi eikös Kuopion yliopistossa olekin todettu, että masentunut tarvitsee myös rutkasti foolihappoa. Se pitäisi lisätä E-EPAan. Itse otan Foli-B Strong tabletin päivässä, siinä on eniten foolihappoa ja mukana muitakin B-vitamiineja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593